Zamknij

Skuteczne pozycjonowanie w Warszawie - jak rozliczyć się z agencją interaktywną

09:47, 01.06.2019 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 09:53, 03.06.2019

Chcesz rozwijać swój biznes, szukasz klientów w internecie, wiesz jak ważne jest, żeby internauci poznali twoją ofertę. Jesteś gotowy zainwestować w skuteczne pozycjonowanie sklepu lub serwisu. Dowiedz się, jakie są modele rozliczania z agencją marketingową.

Niewiele osób wątpi jeszcze w sens pozycjonowania stron internetowych. Wysoka pozycja w rankingu Google może przełożyć się na większa zarobki. Potencjalni klienci powinni znaleźć linki do twojej witryny na pierwszej stronie wyszukiwarki. Szczególnie jeśli rywalizujesz z silnymi i licznymi konkurentami np. o skuteczne pozycjonowanie Warszawa.

Jak rozliczyć się za skuteczne pozycjonowanie stron internetowych?

Do dyspozycji jest kilka sprawdzonych modeli rozliczenia za usługi SEO. Koszt pozycjonowania zależy od wielu czynników, m.in. efektów, których oczekujesz, branży w której działasz czy rodzaju współpracy z agencją.

Jedną z najpopularniejszych form rozliczenia, jest abonament. Płacisz wówczas stałą kwotę, najczęściej za miesiąc współpracy. Agencja oferuje w zamian pakiet usług, np. audyt SEO, dobór słów kluczowych związanych z działalnością twojej firmy (liczba słów często jest z góry określona), prowadzenie kampanii SEO, optymalizację strony, a także reklamę Google, analizę wyników czy nawet tworzenie strony www. Cena może wynieść od kilkuset do kilku tysięcy złotych.

Kolejnym rozwiązaniem jest opłata za wyniki (za konwersję). Najczęściej wynajęta firma ma stałą, niedużą opłatę wyjściową, a zarabia w zależności od osiągniętych rezultatów. Jakie to efekty? W grę wchodzą np. transakcje w e-sklepie czy wysłany e-mail z pytaniem o usługę. I tutaj bardzo dużo zależy od rodzaju działalności, którą prowadzisz.

Stała opłata zostanie wydana np. na linki sponsorowane (Google Ads). Warto ustalić, jaka może być maksymalna kwota do zapłacenia wykonawcy w takim modelu współpracy. To ułatwi ci planowanie budżetu.

Na tym nie koniec. Możesz zapłacić za godzinę pracy specjalisty SEO (kilkaset złotych), który np. dobiera frazy do pozycjonowania, optymalizuje treści strony www lub tworzy content. Są również firmy, które płacą określoną stawkę za każdą odsłonę strony, czyli kliknięcie w link w wyszukiwarce. Źródłem informacji są wówczas statystyki Google Analytics.

Cennik pozycjonowania zależy również od zakresu usług, w tym opcjonalnych (szerokie pozycjonowanie, prowadzenia bloga czy usługi doradcze związane z prowadzeniem działalności e-commerce).

Jeśli zależy ci na profesjonalnej agencji interaktywnej, wybierz D2M z Warszawy. To firma, która od prawie 20 lat zajmuje się prowadzeniem kampanii SEO, optymalizacją, projektowaniem stron internetowych i szeroko pojętym marketingiem internetowym.

Fachowcy z agencji D2M są doświadczeni i skuteczni. Potrafią pozycjonować nawet na najbardziej konkurencyjne frazy kluczowe. Zapewnią twojemu sklepowi internetowemu czy serwisowi wysoką pozycję w organicznych (bezpłatnych) wynikach wyszukiwania oraz skuteczną kampanię Adwords w Warszawie lub na innych równie trudnych rynkach.

Jeśli chcesz poznać szczegóły, w tym cennik pozycjonowania stron, napisz e-mail na adres: [email protected] lub [email protected] (obsługa klienta w języku angielskim).

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%