Zamknij
REKLAMA

Wizytówka – co powinna zawierać, żeby być skuteczną?

00:00, 30.04.2021 | materiały partnera

Wizytówka nierzadko jest pierwszym akcesorium, z jakim może mieć do czynienia nasz nowo poznany rozmówca. Dlatego, kiedy po licznych spotkaniach, na przykład na targach lub wydarzeniach branżowych rzuci okiem na gąszcz otrzymanych wizytówek, to właśnie ta jedyna – nasza – powinna automatycznie skojarzyć się z osobą, która ją podarowała. Innymi słowy, wizytówka musi być przede wszystkim skuteczna. Jak rozumieć pojęcie „skuteczna wizytówka” i jak sprawić, aby taką była?

W wizytówce liczy się zawartość

Pewne jest, że wizytówka powinna zawierać najważniejsze informacje dotyczące jej autora lub firmy, którą on reprezentuje. Istotnymi aspektami w związku z tym są imię i nazwisko oraz dane kontaktowe, a w przypadku firm – również adres siedziby. Te dane powinny być dobrze widoczne, tak aby nie zlewały się z tłem, a wyraźnie się odróżniały.

Istotna jest ponadto kolorystyka i szata graficzna wizytówki. Profesjonalista powinien więc postawić na dostosowanie kolorów do rodzaju reprezentowanej działalności. Prawnicy mogą postawić na elegancką biel, specjaliści od finansów czy technologii komputerowych – odcienie niebieskiego, a lekarze – połączenie bieli z zielenią.

Druk wizytówek w Chroma

Wiesz już, co powinna zawierać wizytówka, aby była w stanie nie tylko przyciągnąć spojrzenie osoby, która zostaje nią obdarowana, ale także skłonić tego potencjalnego kontrahenta do nawiązania kontaktu biznesowego i skorzystania z Twoich usług. Teraz pozostaje Ci tylko wydrukowanie właściwej liczby egzemplarzy – tak, byś mógł dystrybuować wizytówki przy każdej branżowej okazji. Zapoznaj się z zawartością strony https://chroma.pl/pl/wizytowki i pamiętaj, że to, czy zostanie ona dobrze zapamiętana i zachowana zależy od tego, jak dopracowane zostaną szczegóły i jak atrakcyjnie zostaną zaprezentowane na niej informacje.                          

(materiały partnera)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
REKLAMA
0%