Zamknij

Jak zadbać o wizerunek salonu meblowego z Orłami Meblarstwa.

14:33, 24.08.2020 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 14:33, 24.08.2020

Jak widzą nas klienci tak i oceniają, dlatego ważnym elementem, na którym powinien skupić się właściciel salonu mebli w Częstochowie czy Krakowie jest jego wizerunek. Na tę cechę składa się bardzo wiele elementów, ale świadome jego kreowanie wpłynie na to jacy klienci odwiedzą nasze skromne progi. Na co zwrócić szczególna uwagę i jak kreować świadomość marki salonu meblowego z Orłami Meblarstwa?

Meble – ważna jest koncepcja

Przyjrzyj się meblom, które sprzedajesz lub produkujesz. Zastanów się (jeśli wcześniej tego nie zrobiłeś) komu są dedykowane, do jakiej grupy docelowej je kierujesz. Jeśli są to klienci wymagający i zamożni, Twój lokal oraz cała wystawa mebli musi temu odpowiadać. W salonie z meblami luksusowymi wszystko musi być urządzone ze smakiem. Wystawa winna być skromna, szykowna i nowoczesna. Zadbajmy o najlepsze dodatki, które podkreślą charakter sprzedawanych mebli. W przypadku produktów o niższej klasie i cenie przystępnej dla portfela, możemy wyeksponować więcej kanap czy stolików. W tym przypadku zbyt gustowne dodatki mogą wypłoszyć zainteresowanych, więc lepiej z nimi nie przesadzać.

Salon meblowy i jego pracownicy

Przedsiębiorca, który zna się na handlu, dobrze wie, że to właśnie pracownicy są siłą napędową całego przedsięwzięcia. W kreowaniu wizerunku sklepu istotne jest, by nasi sprzedawcy mieli podstawowe umiejętności miękkie. Kontakt z klientem musi zawsze być empatyczny i nastawiony na zrealizowanie jego potrzeb (czasem nawet kosztem naszego utargu). Pamiętajmy również, że pracownik sklepu musi się wizualnie wyróżniać. Klient, wchodząc do salonu musi od razu wiedzieć kto jest zainteresowany meblami na wymiar, a kto je sprzedaje. Przyjęcie pewnego wspólnego nurtu ubierania się dla pracowników jest dobrym rozwiązaniem.

Plebiscyt branżowy zbuduje wizerunek?

Przedstawione powyżej wskazówki dotyczyły głównie wizerunku na żywo, w miejscu sprzedaży, jednak w dobie Internetu przedsiębiorca musi pomyśleć również o świadomości jego marki w sieci. Plebiscyt Orły Meblarstwa to rozwiązanie zarówno do wirtualnych mediów, jak i naszego lokalu wystawowego. Wystarczy spróbować swoich sił poprzez darmową rejestrację na stronie organizatora (https://www.orlymeblarstwa.pl/). Tytuł laureata uzyskuje się poprzez średnią ocen z serwisów internetowych (m.in. Google Maps, Zumi, Facebook) na poziomie 8.0 punktów lub wyższym w skali 10-stopniowej. Nagrodą dla wyróżnionych jest zamieszczenie danych firmy na stronie plebiscytu wraz z punktacją tak, by widać było na jakim poziomie stoją jego usługi. Chętni laureaci mogą wystąpić o przysłanie zestawu marketingowego (m.in.: dyplom, tabliczka ze szkła akrylowego), które mogą umieścić np. w salonie meblowym. Będzie to jasny znak, że jest przedsiębiorcą najlepiej ocenianym w swoim mieście.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%