Zamknij

Wirtualna centrala PBX dla firm: dlaczego jest korzystna

08:32, 19.04.2024 art. sponsorowany Aktualizacja: 08:32, 19.04.2024

Komunikacja telefoniczna to wciąż ważny, jeśli nie główny kanał komunikacji pomiędzy firmami a klientami. Aby proces ten przebiegał perfekcyjnie, warto wdrożyć odpowiednie narzędzia, takie jak wirtualna centrala.

Wirtualna centrala PBX: koncepcja i główne funkcje

Wirtualna centrala PBX to system telefoniczny działający w chmurze z wykorzystaniem Internetu. Umożliwia odbieranie i wykonywanie połączeń telefonicznych, ustawianie zasad dystrybucji połączeń, konfigurowanie menu głosowego, wysyłanie i odbieranie wiadomości głosowych oraz wiele więcej.

Główne funkcje wirtualnej centrali PBX to:

  • przekierowywanie połączeń;
  • analiza danych połączeń;
  • poczta głosowa;
  • kolejka połączeń;
  • widget oddzwaniania;
  • automatyczna sekretarka;
  • raporty produktywności menedżerów;
  • integracja z CRM i innymi systemami;
  • i wiele innych.

Dzięki funkcjonalności wirtualnej telefonii firmy mogą zbudować zautomatyzowany i wygodny system komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, który w pełni odpowiada potrzebom i procesom firmy.

Zalety korzystania z wirtualnej centrali PBX dla firm

Korzyści z telefonii wirtualnej zostaną szczególnie widoczne, gdy porównamy jej możliwości z komunikacją tradycyjną i mobilną.

  1. Opłacalność. Ponieważ wirtualna centrala PBX działa w chmurze, podłączenie telefonii nie wymaga ponoszenia dodatkowych kosztów: zakupu sprzętu i wykonania prac instalacyjnych. Połączenie jest możliwe nawet w ciągu jednego dnia roboczego.
  2. Optymalizacja infrastruktury telefonicznej. Zbuduj własny system do wygodnej komunikacji z klientami, partnerami, dostawcami i kontrahentami, a także z pracownikami. Konfiguracja logiki przekierowywania połączeń.
  3. Mobilność i dostępność. Twoi menedżerowie będą mieli dostęp do systemu opartego na chmurze i będą mogli komunikować się telefonicznie nawet z domu. Dzięki wirtualnym numerom możesz pracować w różnych krajach i stworzyć centrum usług dostępne 24/7 na całym świecie.
  4. Lepsza obsługa klienta. Twoi menedżerowie nigdy nie przegapią żadnego połączenia. Raporty wydajności i nagrania połączeń pomogą w ciągłym doskonaleniu usług i komunikacji.

Funkcjonalność i zastosowanie wirtualnej centrali PBX

Istotną zaletą telefonii wirtualnej jest integracja z innymi systemami. Zwiększa i rozszerza to możliwości każdego narzędzia oraz optymalizuje procesy.

Przykładowo, dzięki integracji wirtualnej centrali z CRM, na podstawie każdego połączenie automatycznie tworzy się kontakt, zadanie i transakcję w systemie. Nagranie rozmowy, podobnie jak wiadomość na poczcie głosowej, jest również zawsze dołączane do karty umowy i przechowywane w systemie bezterminowo. Dzięki temu menedżerowie nie zapomną szczegółów komunikacji. To tylko jeden z wielu przykładów wykorzystania telefonii wirtualnej do ułatwienia pracy i usprawnienia obsługi klienta.

Wnioski

Wirtualna centrala PBX to wielofunkcyjna i elastyczna usługa, która jest idealna dla potrzeb biznesowych. Wiele polskich przedsiębiorstw doceniło już korzyści płynące ze zmniejszenia kosztów komunikacji, wygodnej optymalizacji procesów, mobilności i pozytywnych zmian w obsłudze klienta.

Ponadto telefonia jest wystarczająco elastyczna, aby dostosować się do zmian w procesie rozwoju biznesu. Wraz z rozwojem firmy, telefonia również się skaluje ― można dodawać numery telefonów, rozszerzać lub dostosowywać funkcjonalność do nowych potrzeb.

(art. sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%