Komunikacja telefoniczna to wciąż ważny, jeśli nie główny kanał komunikacji pomiędzy firmami a klientami. Aby proces ten przebiegał perfekcyjnie, warto wdrożyć odpowiednie narzędzia, takie jak wirtualna centrala.
Wirtualna centrala PBX to system telefoniczny działający w chmurze z wykorzystaniem Internetu. Umożliwia odbieranie i wykonywanie połączeń telefonicznych, ustawianie zasad dystrybucji połączeń, konfigurowanie menu głosowego, wysyłanie i odbieranie wiadomości głosowych oraz wiele więcej.
Główne funkcje wirtualnej centrali PBX to:
Dzięki funkcjonalności wirtualnej telefonii firmy mogą zbudować zautomatyzowany i wygodny system komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, który w pełni odpowiada potrzebom i procesom firmy.
Korzyści z telefonii wirtualnej zostaną szczególnie widoczne, gdy porównamy jej możliwości z komunikacją tradycyjną i mobilną.
Istotną zaletą telefonii wirtualnej jest integracja z innymi systemami. Zwiększa i rozszerza to możliwości każdego narzędzia oraz optymalizuje procesy.
Przykładowo, dzięki integracji wirtualnej centrali z CRM, na podstawie każdego połączenie automatycznie tworzy się kontakt, zadanie i transakcję w systemie. Nagranie rozmowy, podobnie jak wiadomość na poczcie głosowej, jest również zawsze dołączane do karty umowy i przechowywane w systemie bezterminowo. Dzięki temu menedżerowie nie zapomną szczegółów komunikacji. To tylko jeden z wielu przykładów wykorzystania telefonii wirtualnej do ułatwienia pracy i usprawnienia obsługi klienta.
Wirtualna centrala PBX to wielofunkcyjna i elastyczna usługa, która jest idealna dla potrzeb biznesowych. Wiele polskich przedsiębiorstw doceniło już korzyści płynące ze zmniejszenia kosztów komunikacji, wygodnej optymalizacji procesów, mobilności i pozytywnych zmian w obsłudze klienta.
Ponadto telefonia jest wystarczająco elastyczna, aby dostosować się do zmian w procesie rozwoju biznesu. Wraz z rozwojem firmy, telefonia również się skaluje ― można dodawać numery telefonów, rozszerzać lub dostosowywać funkcjonalność do nowych potrzeb.