Zamknij
REKLAMA

Logo firmy — gdzie je umieścić, aby zapamiętane zostało przez klientów?

08.55, 17.01.2023 art. sponsorowany Aktualizacja: 08.55, 17.01.2023

Branding jest fundamentem budowania świadomości marki. Jeśli jesteś właścicielem prężnie rozwijającej się firmy i zależy Ci na wyróżnieniu sprzedawanych produktów, koniecznie zdecyduj się na nowoczesne formy znakowania, takie jak samoprzylepne logo marki. Sprawdź, jak to zrobić i jakie korzyści płyną z takiego rozwiązania!

Nie bój się — przyklej logo na swój produkt!

Efektowne samoprzylepne logo produktu to świetne rozwiązanie dla nowej marki na rynku. Niepozorny element, jakim jest naklejka z logo, pozwala budować wizerunek firmy. Wzbudzi zaufanie klientów oraz zwiększy rozpoznawalność. Ich wyprodukowanie nie jest ani drogie, ani trudne. Naklejki mogą być wytwarzane w technologii druku 3D. Projektowane na zamówienie na stałe zwiążą produkt z marką. 

Logotyp na produkcie to ważny dodatek. Będzie stałą kampanią realnie wzmacniającą markę. Produkty znakowane zyskują całkiem inny charakter. Nieważne, że produkt to efekt kompozycji kilku elementów. Nieważne, gdzie zostały tworzone poszczególne elementy. Ważne, która marka wprowadza go na polski rynek. To logo tej marki powinno znaleźć się na konkretnym produkcie. 

Firmowe logo na sprzętach domowych, urządzeniach RTV czy meblach to ostatni szlif marketingowy. Ruch ten jest zwieńczeniem produkcji i sygnałem, że produkt może trafić na sklepowe półki. Czy sprzedaż będzie większa, kiedy na produkcie pojawi się logotyp? Oczywiście! Bardzo często klienci świadomie decydują się na konkretne marki, a dopiero później zwracają uwagę na parametry. Nic więc dziwnego, że liderzy rynku nieustannie zasypują nas emblematami z logo na wszystkich swoich produktach.

Dowolny kształt i wymiar znaczków z logo marki

Znaczki z logo nie wymagają skomplikowanego wdrażania przed ich zastosowaniem. Na rynku znajdziemy rzetelnie działające firmy stosujące najnowsze technologie. To one tworzą specjalne nalepki z warstwą samoprzylepną. Zyskujesz gotowy do naniesienia produkt z warstwą trwałego kleju akrylowego. Tego rodzaju nalepki sprawdzą się na gładkich i płaskich powierzchniach. 

Logotypy bardzo często posiadają osobne elementy. Łączy je specjalna folia transportowa, w pełni przezroczysta, która pokrywa każdą naklejkę. Pozwala też nanieść wszystkie elementy jednym ruchem, bez zbędnego i nieestetycznego przesunięcia. Po naklejeniu można bez problemu taką folię usunąć, jednak producenci zostawiają to zadanie klientom. 

Logo firmy do naklejenia może mieć dowolny kształt czy wymiar. Tego rodzaju decyzje podejmuje kontrahent, który zleca firmie poligraficznej produkcję emblematów. Obecnie można przebierać w kolorystyce, formatach czy kształtach. Rozwijająca się technologia druku 3D nie stawia przed człowiekiem żadnych barier. Innowacyjne rozwiązania umożliwiają odtworzenie nawet bardzo małych detali. 

Naklejki z logo to również silny, wyrazisty i stabilny kolor, który nie blaknie pod wpływem promieni słonecznych ani nie zmywa się w strugach deszczu. Odwzorowane logotypy mogą cieszyć się pełną zgodnością z projektem, a więc i z wymaganiami klienta.

Korzyści płynące z wykorzystania samoprzylepnych logotypów

Zastanawiasz się, jakie korzyści zaobserwujesz po wprowadzeniu logotypu do swoje firmy? Przede wszystkim realnie zwiększysz zainteresowanie swoimi produktami wśród potencjalnych klientów. Widoczne na przedmiocie logo pozwolą uzyskać przewagę nad tymi markami, które nie wdrożyły u siebie podobnego rozwiązania. Jak to działa? Logo nadaje produktom powagi i elegancji. Jeśli Klient zauważy produkt z logo na sklepowej półce obok takiego, który go nie posiada, istnieje większe prawdopodobieństwo, że wybierze ten pierwszy.

Produkty z logo uznawane są za bardziej prestiżowe niż te, które są go pozbawione. Opakowanie produktu ma znaczenie, podobnie jak jego wygląd. Naklejka 3D znacznie zwiększy wartość produktu i usprawiedliwi jego wyższą cenę.

Jak widać, naklejki z logo produktu to świetne rozwiązanie dla marek, które dopiero wkraczają na rynek. Odpowiednio dobrane oznaczenia pozwolą już na samym początku cieszyć się wysoką sprzedażą i obserwować, jak ta tendencja rośnie.

(art. sponsorowany)
 
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
REKLAMA
0%