Zamknij
12:56, 20.11.2025

Pracownicy Starostwa, jednostek budżetowych podległych Powiatowi Chełmińskiemu wraz z przedstawicielami Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Chełmnie oraz Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego podczas wspólnego szkolenia poznawali Krajowy System e-Faktur (KSeF).

Szkolenie przeprowadziły Koordynatorki Wdrażania KSeF z Urzędu Skarbowego w Chełmnie – Malwina Małek i Anna Andrysiak. Dziękujemy!

Koordynatorki wyjaśniały m.in. jak korzystać z systemu, jak się w nim uwierzytelnić, nadać uprawnienia, oraz wystawiać i odbierać faktury.

Wdrożenie KSeF służy cyfryzacji procesów fakturowania, ich księgowania i przechowywania, pozwoli także uniknąć błędów przy ich wystawianiu.

Obowiązek wystawiania faktur w KSeF od 1 lutego 2026 r., będą mieli przedsiębiorcy, u których wartość sprzedaży (wraz z kwotą podatku) przekroczyła w 2024 r. 200 mln zł, a od 1 kwietnia 2026 r. obejmie on pozostałych przedsiębiorców i wystawiających faktury (poza niektórymi wyjątkami).

Materiały szkoleniowe na temat KSeF Ministerstwo Finansów udostępnia również na swoim kanale YT. Zachęcamy do korzystania:

https://www.youtube.com/@MinisterstwoFinansow/playlists

#PowiatChelminski

Jeżeli Twój wizerunek przypadkowo znalazł się na tych fotografiach, a nie wyraziłeś na to zgody, prosimy zgłoś to na adres: [email protected]