Zamknij

Kujawy: zagłębie srebrnej turystyki

09:36, 19.11.2019 Aktualizacja: 09:43, 19.11.2019
Skomentuj

Kujawsko-Pomorska Organizacja Turystyczna, we współpracy z samorządem województwa i samorządami lokalnymi oraz instytucjami kultury i organizacjami pozarządowymi, przystąpiła do budowy marki turystycznej Kujaw. Projekt strategii promocyjnej i wynikające z niej rekomendacje zostaną zaprezentowane w najbliższą środę (20 listopada) w Bydgoszczy.

Dokument powstał pod patronatem marszałka Piotra Całbeckiego, w ramach projektu dofinansowanego z budżetu Ministerstwa Sportu i Turystyki. Stworzenie dokumentu – poprzedzone inwentaryzacją walorów i  zasobów turystycznych, audytem potencjału markowego i warsztatami z udziałem kluczowych interesariuszy -  powierzono renomowanej krakowskiej agencji marketingowej Locativo, która wcześniej opracowała m.in. koncepcję turystycznego szlaku tematycznego dla Bydgoszczy TeH2O.

Osią projektu strategii i podstawową rekomendacją są Kujawy jako centrum srebrnej turystyki, z ośrodkiem w trójkącie Ciechocinek-Inowrocław-Wieniec Zdrój, w oparciu o istniejącą silną tradycję i solidną infrastrukturę uzdrowiskową. Pokolenie silver tsunami to coraz większa grupa świadomych konsumentów, dysponujących liczącymi się dochodami, otwartych na nowości, dbających o zdrowie.

Strategia promocyjna dla Kujaw wpisuje się w naszą kampanię „Kujawsko-pomorskie konstelacje dobrych miejsc”, polegającą na sieciowym budowaniu oferty turystycznej i opowiadaniu o Kujawach i Pomorzu jako regionie, w którym turysta, w najlepszy dla siebie sposób, może skomponować własny szlak, wyznaczony przez interesujące właśnie jego punkty na mapie naszych atrakcji. Urząd Marszałkowski, wspólnie z innymi partnerami kampanii, od lat konsekwentnie angażuje się na rzecz jej realizacji i rozwoju.

Materiał: Biuro Prasowe Urzędu Marszałkowskiego

 

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%