Kompozyt stanowi niejednorodny materiał, jaki składa się z kilku warstw – najczęściej w celu uzyskania wyższych parametrów użytkowych. Przemysł reklamowy korzysta z tego rodzaju tworzyw od lat, używając dibondu, styroduru, tkaniny banerowej czy płyt PCV/XPS a nawet pleksi. Materiał budowlany w postaci płyt kompozytowych zasługuje na uwagę niemal każdego, kto poszukuje innowacji; nowoczesna, lekka oraz sztywna struktura wykazuje olbrzymią odporność wobec zmiennych i niekorzystnych warunków atmosferycznych, łącząc w sobie cechy różnych surowców. To doskonałe rozwiązanie dla każdego, komu zależy na funkcjonalności oraz wszechstronności. Unikatowa budowa będąca zestawieniem topowych tworzyw jest w stanie zadowolić nawet najbardziej wymagających. Reklama przy użyciu kompozytu to dziś standard; już dziś sprawdź, dlaczego warto rozważyć jego zastosowanie.
Kompozyt reklamowy posiada bardzo szerokie zastosowanie w branży; lekkie, trwałe oraz elastyczne tworzywo zazwyczaj powstaje w wyniku łączenia lakierowanych warstw aluminium scalonych rdzeniem z polietylenu. Warstwy połączone są metodami chemicznymi oraz mechanicznymi, co sprawia że płyta jest odporna na rozwarstwienie. Obecnie wyróżniamy kompozyty reklamowe w postaci płyt jednostronnych lub dwustronnych. W pierwszym przypadku awers arkusza stanowi zazwyczaj warstwa aluminiowa, zaś rewers okładzina zabezpieczona za pomocą primera. W przypadku płyt dwustronnych, awers oraz rewers stanowią warstwy aluminium powleczone lakierem bądź z efektem szczotkowanym, a także specjalną folią zabezpieczającą. Zastosowanie płyt kompozytowych w reklamie jest dziś naprawdę szerokie. Obejmuje między innymi:
• płaskie powierzchnie reklamowe;
• szyldy oraz tablice informacyjne;
• zabudowy stoisk targowych oraz wystawienniczych, ekspozytory i stojaki w punktach sprzedaży;
• kasetony oraz inne elementy nośników reklamy podświetlanej.
Płyty kompozytowe do zastosowania w szeroko pojętej branży reklamowej oferuje między innymi firma Mediplex. Na stronie mediplex.pl/sklep/tworzywa/reklamowe/plyty-kompozytowe/ zainteresowani mogą zapoznać się z asortymentem sklepu, a także konkretnymi rodzajami oferowanych produktów: wzmocnionych za pomocą profilowanego arkusza, materiałów polimerów lub mających w składzie mieszanki betonowe. Zdecydowanie jest w czym wybierać – różnorodność to kolejny plus płyt kompozytowych!
Reklama kompozytowa stanowi obecnie jedno z najbardziej popularnych rozwiązań w dziedzinie marketingu; wykorzystanie nowoczesnych materiałów przekłada się na trwałość, estetykę oraz efektywność tego rozwiązania. Zastosowanie kompozytów jest bowiem naprawdę szerokie; dzięki ich trwałości, odporności na warunki atmosferyczne i łatwości w obróbce, są one nieocenionym wsparciem w konstruowaniu elementów reklamy tradycyjnej. Aby jednak promocja z użyciem płyt kompozytowych okazała się skuteczna, powinna ona przyciągać wzrok klientów. W tym celu dobrze jest zawczasu zadbać o atrakcyjny design, który będzie wyróżniał się na tle konkurencji; jednocześnie nie należy zapominać o odpowiedniej kolorystyce, jaka powinna być spójna z wizerunkiem firmy, a także o czytelności samego przekazu – zarówno jeżeli chodzi o tekst, jak i grafikę. Ważne jest również odpowiednie oświetlenie; popularną opcją jest podświetlenie LED czy halogeny. Istotne, aby oświetlenie było dobrze widoczne, a jednocześnie nie rzucało cienia na inne elementy otoczenia. Dobrym pomysłem jest zatrudnienie profesjonalisty, który pomoże stworzyć zarówno unikalny, jak i efektowny projekt. Dzięki temu będzie się miało pewność, że reklama z płyt kompozytowych będzie zarówno efektowna i efektywna!
(materiał partnera)
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu e-chelmno.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz