Zamknij

Promocje ARMARU zachęciły Klientów do odwiedzenia nowej siedziby przy ul. Łunawskiej

10:39, 27.10.2020 Aktualizacja: 12:08, 27.10.2020
Skomentuj

Firma Armar jest dobrze znana mieszkańcom naszego powiatu oraz pobliskiego powiatu świeckiego. Ma ona mocną, ugruntowaną pozycję na rynku motoryzacyjnych części zamiennych, którą to osiągnęła poprzez wieloletnią sumienną współpracę z Klientem. Dlatego cieszy fakt, że w obecnym wyjątkowo trudnym czasie jej właściciele potrafią przełamywać trudności i wykorzystują możliwości do dalszego rozwoju.

W dniu wczorajszym przy ul. Łunawskiej 2 w Chełmnie został otwarty nowy punkt sprzedaży ARMARU.

Dbałość o Klienta widać już od pierwszego momentu, gdy znajdziemy się obok hurtowni. Bardzo duży parking z możliwością swobodnego zaparkowania auta, jak również ponownego bezpiecznego włączenia się do ruchu - to niewątpliwie atut i wygoda. 

Hurtownia również robi pozytywne wrażenie. W oczy rzuca się przestrzeń, która jest zagospodarowana w sposób estetyczny i przemyślany. Czystość, kolor i harmonia robią sympatyczne wrażenie. Powierzchnia sklepu to ogółem 700 m2, na których znajdziemy ponad 300 tyś części zamiennych.

Na dzień dzisiejszy w hurtowni pracuje 7 osób, dbających o zadowolenie oraz fachową obsługę Klienta. Wszyscy pracownicy mają wieloletnie doświadczenie. Do swoich stałych Klientów, warsztatów mechanicznych (z którymi współpracuje Armar), części dowożone są samochodami firmowymi (2 w Chełmnie, 3 w Świeciu). Pierwsze przesyłki towaru ruszają już o godz. 7.00 i trwają nieprzerwanie do godz. 18.00.      

Obecny czas dla posiadaczy aut, to przygotowania samochodów do okresu zimowego. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów przygotowano promocję na opony zimowe. Są również obniżki cen na oleje, filtry, chemię oraz akcesoria samochodowe.

Właściciele hurtowni zapraszają do jej odwiedzenia i zapoznania się z pełną ofertą Firmy.                                                 

Armar wchodzi w skład ogólnopolskiej sieci hurtowni i serwisów samochodowych ProfiAuto.

(J.P)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(3)

Profi Profi

0 0

Może będzie większy asortyment a zarazem większa dostępność na miejscu, ale co z tego jak obsługa do bani ? Momentami to chłopcy zagubieni we mgle, a o ich arogancji nie wspomnę.... Jeszcze jak uda się zastać czasami pana Arka to jest wszytko jak należy ?

23:09, 27.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


lokoloko

1 0

Obsługa faktycznie na poziomie zerowym, dodatkowo ignorancja klienta faktycznie sięga zenitu. Dosłownie wczoraj tego doświadczyłem. Nie wiem czy śmiać się, czy płakać..
Lepiej chyba już było.

14:06, 10.11.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%