Od dnia 19 października 2020 r. do odwołania Starostwo Powiatowe w Chełmnie będzie zamknięte dla interesantów ze względów profilaktycznych, celem zapobiegania szybkiemu rozprzestrzenianiu się koronawirusa COVID-19. W związku z tym podajemy nowe zasady pracy Urzędu.
Wydział Komunikacji i Transportu
REJESTRACJA POJAZDÓW
Kontakt telefoniczny w sprawach z zakresu rejestracji pojazdów: Tel. 56 677 24 57, 509 687 846e-mail: [email protected] dotyczące rejestracji pojazdu należy składać w przygotowanym w tym celu pojemniku wystawionym przed drzwiami wejściowymi do Starostwa wraz z informacją o numerze telefonu właściciela/współwłaściciela. Termin oraz sposób odbioru tablic i dokumentów zostanie omówiony z interesantem telefonicznie. Opłaty za zarejestrowanie: Opłaty wnosi się na dwa odrębne numery kont przeznaczone do:
a) opłat podstawowych - za rejestrację pojazdu:
BS BRODNICA O/ŚWIECIE n/WISŁĄ
Oddział Operacyjny 86-200 Chełmno49 9484 1163 2726 0753 0764 0001
b) opłaty ewidencyjnej:
BS BRODNICA O/ŚWIECIE n/WISŁĄ
Oddział Operacyjny 86-200 Chełmno32 9484 1163 2726 0753 0764 0016
Ewentualne opłaty skarbowe wpłaca się na konto Urzędu Miasta w Chełmnie:
BANK MILLENNIUM S.A.45 1160 2202 0000 0003 3297 0730
Wysokość opłat:
POJAZDY FABRYCZNIE NOWE I KRAJOWE UŻYWANE Z TABLICAMI INNYMI NIŻ „CCH”:
a) samochód: 178,50 opłata za rejestrację + 2,00 opłata ewidencyjna
b) motocykl, przyczepa, ciągnik: 120,00 zł opłata za rejestrację + 1,5 zł opłata ewidencyjna
c) motorower: 110,00 zł opłata za rejestrację + 1,50 zł opłata ewidencyjna
POJAZDY SPROWADZONE Z ZAGRANICY:
a) samochód: 253,50 opłata za rejestrację + 2,50 opłata ewidencyjna
b) motocykl: 195,00 opłata za rejestrację + 2,00 opłata ewidencyjna
c) przyczepa, ciągnik: 120,00 zł opłata za rejestrację + 1,5 zł opłata ewidencyjna
d) motorower: 110,00 zł opłata za rejestrację + 1,50 zł opłata ewidencyjna
PRZEREJESTROWANIE BEZ ZMIANY TABLIC:80,00 opłata za rejestrację + 1,00 opłata ewidencyjna
Termin na:- zarejestrowanie pojazdu niebędącego pojazdem nowym, sprowadzonego od dnia 1 marca do 31 grudnia br. z terytorium państwa członkowskiego Unii Europejskiej,- zawiadomienie starosty o nabyciu lub zbyciu pojazdu kupionego/sprzedanego od dnia 1 marca do 31 grudnia br. wynosi 180 dni. Termin w pozostałych przypadkach: 30 dni.
PRAWA JAZDY
kontakt telefoniczny 56 677 24 15, 533 322 295e-mail: [email protected]ładanie wniosków za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub poprzez złożenie w skrzynce podawczej.
Zwrot praw jazdy po zatrzymaniu – sposób odbioru i wysokość opłat – po uprzednim kontakcie telefonicznym
Opłaty:– za wydanie prawa jazdy - 100 zł– opłata ewidencyjna – 0,50 zł.
Opłaty wnosi się na dwa odrębne numery kont przeznaczone do:
a) opłat podstawowych - za prawo jazdy:
BS BRODNICA O/ŚWIECIE n/WISŁĄ
Oddział Operacyjny 86-200 Chełmno49 9484 1163 2726 0753 0764 0001
b) opłaty ewidencyjnej:
BS BRODNICA O/ŚWIECIE n/WISŁĄ
Oddział Operacyjny 86-200 Chełmno32 9484 1163 2726 0753 0764 0016
Ewentualne opłaty skarbowe należy wpłacać na konto Urzędu Miasta w Chełmnie:
BANK MILLENNIUM S.A.45 1160 2202 0000 0003 3297 0730
TRANSPORT
kontakt telefoniczny 56 677 24 15e-mail: [email protected]
_______________________________________________________________________________________
Wydział Administracji Architektoniczno-Budowlanej i Środowiska
- Pomimo zamknięcia urzędu dla interesantów, wydział w miarę możliwości będzie rozpatrywał i kończył sprawy, których akta będą kompletne i będą pozwalały na podejmowanie rozstrzygnięć (m.in. wydawanie decyzji, przyjmowanie zgłoszeń, wydawanie zaświadczeń, opiniowanie, uzgadnianie, rejestrowanie, wydawanie kart, itd.),
- Wnioski należy składać: w formie papierowej (do urny wystawionej przed urzędem), lub w formie elektronicznej w postaci skanów (drogą mailową lub przez platformę ePUAP); w przypadku złożenia skanów wnioskodawca będzie zobowiązany dostarczyć oryginały po zakończeniu stanu epidemii lub po zniesieniu przez Rząd ograniczeń; w przypadku nieuzupełnienia dokumentów organ będzie wzywał wnioskodawcę do ich uzupełnienia; w przypadku spraw pilnych lub ważnych interesant może uzupełniać dokumenty wcześniej (sposób kontaktu podany poniżej),
- Składając wniosek o dokonanie czynności urzędowej, w przypadkach określonych w ustawie o opłacie skarbowej, do wniosku interesant zobowiązany jest dołączyć potwierdzenie wniesienia opłaty skarbowej (nie podlega opłacie skarbowej m.in. dokonanie czynności urzędowej, wydanie zaświadczenia oraz zezwolenia w sprawach budownictwa mieszkaniowego);
- Opłatę skarbową należy uiścić na konto Urzędu Miasta Chełmno o numerze:
45 1160 2202 0000 0003 3297 0730
- Opłatę skarbową w konkretnej sprawie należy ustalić na podstawie ustawy o opłacie skarbowej lub kontaktując się z pracownikiem wydziału,
- Dokonując opłaty skarbowej należy pamiętać o podaniu w tytule przelewu informacji, za co dokonywana jest opłata,
- Składając wniosek o wydanie dziennika budowy, do wniosku interesant zobowiązany jest dołączyć potwierdzenie wniesienia opłaty za ten dziennik;
- Opłatę za dziennik należy uiścić na konto Starostwa Powiatowego w Chełmnie o numerze:
49 9484 1163 2726 0753 0764 0001
- Dokonując opłaty za dziennik budowy należy pamiętać o podaniu w tytule przelewu informacji za co dokonywana jest opłata,
- Opłaty za dziennik budowy wynoszą odpowiednio: mały dziennik wraz z opracowaniem – 17zł, średni dziennik wraz z opracowaniem – 22 zł, duży dziennik wraz z opracowaniem – 26 zł; w przypadku, gdy interesant posiada swój dziennik budowy pobierana jest opłata za opracowanie (w tym zarejestrowanie) w wysokości 11 zł (w takim przypadku dziennik budowy należy dostarczyć do Urzędu celem jego zarejestrowania),
- W przypadku załatwienia sprawy przez wydział oraz w przypadku podania we wniosku kontaktu przez wnioskodawcę, pracownik wydziału poinformuje wnioskodawcę (telefoniczne lub drogą mailową) o załatwionej sprawie; dokumenty będą oczekiwały w urzędzie na odbiór, który powinien nastąpić po zakończeniu stanu epidemii lub po zniesieniu przez Rząd ograniczeń,
- W przypadku spraw pilnych lub ważnych, na wyraźną prośbę wnioskodawcy, dopuszcza się przesłanie dokumentów do wnioskodawcy drogą pocztową, a także dopuszcza się osobisty odbiór dokumentów w urzędzie; w przypadku konieczności odbioru osobistego należy wcześniej ustalić szczegóły odbioru drogą telefoniczną lub mailową,
- Powyższy punkt ma zastosowanie także w przypadku konieczności poprawy dokumentów, w tym projektu budowlanego,
- Informuje się, iż wizje w terenie związane z oględzinami drzew lub krzewów zostają wstrzymane do czasu zakończenia stanu epidemii lub zniesienia przez Rząd ograniczeń,
- W przypadku kontaktu z pracownikami wydziału poniżej podane zostają odpowiednie dane kontaktowe:
Sprawy z zakresu budownictwa:
telefony: 677-24-38, 677-24-59maile: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected],Sprawy z zakresu ochrony środowiska:
telefon: 677-24-20,mail: [email protected],
Naczelnik Wydziału: telefon: 677-24-14,mail: [email protected],
_______________________________________________________________________________________
Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
Wnioski dotyczące spraw załatwianych w Wydziale Geodezji Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami (np. wypisy z rejestru gruntów, wyrysy z mapy ewidencyjnej, ochrona gruntów rolnych, wyłączenia z produkcji rolnej, mapa zasadnicza) prosimy składać do urny znajdującej się w głównej siedzibie Starostwa Powiatowego przy ul. Harcerskiej 1.Druki wniosków dostępne są na stronie internetowej: http://bip.powiat-chelmno.pl/?cid=169 lub w głównej siedzibie Starostwa przy urnie. Prosimy umieszczać na wnioskach dane kontaktowe np. telefon i e-mail, jest to niezbędne w celu dokonania ustaleń co do płatności i odbioru dokumentów, które będą wydawane lub wysyłane po dokonaniu opłaty.
Ustalone kwoty opłaty w otrzymanym dokumencie obliczenia opłaty za zamawiane materiały prosimy wnosić na konto nr:
49 9484 1163 2726 0753 0764 0001
Ewidencja Gruntów (np. wypisy i wyrysy):Telefony: 56 677 24 16, 509 687 859e-mail: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected],Gospodarki Nieruchomościami (ochrona gruntów rolnych, wyłączenia z produkcji rolnej):Telefony: 56 677 24 54, 533 322 296e-mail: [email protected], [email protected] Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej (np. mapa zasadnicza):Telefon: 56 677 24 40,e-mail: m.jabł[email protected], [email protected], [email protected]@powiat-chelmno.pl
Narada Koordynacyjna, w sprawie uzgodnień sytuowania sieci uzbrojenia terenu:
Telefony: 56 677 24 40, 570 000 836e-mail: [email protected], [email protected]
Geodeta Powiatowy: Telefony: 56 677 24 13,e-mail: [email protected] informujemy że opłaty skarbowe za pełnomocnictwo należy wpłacać na konto Urzędu Miasta w Chełmnie:
BANK MILLENNIUM S.A.45 1160 2202 0000 0003 3297 0730
Wzory wypełniania wniosków:
- dla wypisu i wyrysu z ewidencji gruntów: POBIERZ (553kB) - dla kopii mapy ewidencyjnej: POBIERZ (931kB)
Materiał: Starostwo Powiatowe
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz