Zamknij
REKLAMA

Centrum Nieruchomości z pasmem sukcesów. Rozmowa z Moniką Śliwińską

10:34, 29.07.2020 | J.P
REKLAMA

Centrum Nieruchomości to chełmińska firma, która rozwija się w sposób bardzo prężny i dynamiczny. O klucz do osiągnięcia sukcesu zapytaliśmy Właścicielkę - panią Monikę Śliwińską, która w ostatnim czasie otrzymała kilka prestiżowych nagród.

Jesteśmy u Pani w biurze i czuję się zaskoczony. Wiedziałem, że została Pani doceniona przez klientów i zdobyła tytuł Osobowość Roku 2019 w kategorii Biznes dla powiatu chełmińskiego, nadawaną przez Gazetę Pomorską, Express, Nowości. Jednak widzę jeszcze dwie statuetki z tego samego roku, czyli Laureat Złotych Orłów Nieruchomości 2019 oraz Firma Godna Zaufania 2019. Nasuwa się zatem pytanie: "Jak się to Pani udało osiągnąć? Czym jest to miejsce, ta praca?"

-Moja praca jest moją pasją, drugą miłością. Pierwsza to oczywiście moje dzieci. Swój czas zatem  dzielę, starając się nie zaniedbać żadnej ze stron. Bardzo zależy mi na tym, aby moja praca i moje biura były postrzegane przez klientów, jako placówki w pełni profesjonalne. Są to miejsca, gdzie osoby nas odwiedzające - poprzez fachowość, doradztwo i pomoc - wychodzą w pełni usatysfakcjonowane. Wyróżnienia, które otrzymałam za rok ubiegły, świadczą o tym, że udaje się  nie tylko mi , ale całemu mojemu zespołowi, sprostać tym wymaganiom. Zależy mi również na ciągłym rozwoju firmy. Nie możemy stanąć w miejscy. Musimy sukcesywnie posuwać się do przodu.

Jakie były początki w tej branży?

Początki były trudne, nawet bardzo. Moja przygoda z nieruchomościami zaczęła się 13 lat temu. Początkowo miało to być dodatkowe zatrudnienie, na jakiś czas. Jednak w szybkim czasie, dzięki efektownej pracy na rynku nieruchomości, awansowałam na dyrektora oddziału. Trwało to dosłownie ok 3 miesiące. Biuro nieruchomości, w którym pracowałam, należało do „sieciówki”. Czas jaki w nim spędziłam (a było to kilka lat) pozwolił mi na nabycie doświadczenia oraz pewności siebie. Moje pierwsze, prawie samodzielne kroki to była spółka cywilna, którą prowadziłam razem z moim kolegą. Po dwóch latach wspólnej pracy podjęłam decyzję o własnej działalności. Poczułam wówczas, że jestem na tyle mocna, doświadczona i samodzielna, że na pewno sobie poradzę.

Ile obecnie osób pracuje w Pani oddziałach?

Wszystkich pracowników jest obecnie ośmiu. Pracują w trzech oddziałach. W Chojnicach trzy osoby - ten oddział prowadzony jest od ponad 10 lat. W Chełmnie również 3 osoby, na tym rynku nieruchomości jesteśmy od 5 lat. I najmłodsze moje "dziecko", czyli oddział w Świeciu- tam są 2 osoby.

Jakie są plany na przyszłość?

Planów jest mnóstwo. Jako właściciel biura nieruchomości rozbudowuję cały czas swoje kompetencje, poprzez podnoszenie kwalifikacji. Mam uprawnienia pośrednika nieruchomości oraz zarządcy nieruchomości. Dopełnieniem tego będzie rzeczoznawca majątkowy. W chwili obecnej jestem w trakcie praktyk zawodowych z tego kierunku oraz będę przystępowała do egzaminu  państwowego. Chciałabym otworzyć jeszcze jeden oddział w nowym mieście. Jego umiejscowienie na chwilę obecną pozostanie jednak moją tajemnicą.

Dziękuję za rozmowę.

(J.P)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA