Zamknij

Burmistrz Chełmna nie zgadza się na wydanie Poczcie Polskiej spisów wyborców

19:39, 25.04.2020 Aktualizacja: 11:31, 26.04.2020
Skomentuj

Wielu prezydentów i burmistrzów miast nie zgadza się na wydanie Poczcie Polskiej spisów wyborców, ponieważ uważają to za niezgodne z prawem. Do tego grona dołączył również Burmistrz Chełmna - Artur Mikiewicz, który na swoim facebooku informuje mieszkańców:

Szanowni Państwo,
Pragnę poinformować, że Państwa dane osobowe nie były, nie są i nie będą udostępniane nigdy i nikomu bez solidnej, jednoznacznej podstawy prawnej. Dzięki przynależności Chełmna do Związku Miast Polskich dysponujemy opiniami prawnymi stwierdzającymi, iż żądanie Poczty Polskiej udostępnienia przez samorządy danych ze spisu wyborców nie posiada podstawy prawnej i w związku z tym nie może być przez nas spełnione.

W poczuciu odpowiedzialności za ład demokratyczny wysyłamy do władz naszego kraju apel samorządowców (zdjęcie w załączeniu).

Z wyrazami szacunku
Artur Mikiewicz
Burmistrz Miasta

 

 

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(48)

mieszkaniec CCHmieszkaniec CCH

34 40

Brawo, Panie Burmistrzu !!! Nie chcę,by największa w Polsce sieć handlowa (a taką jest Poczta Polska) posiadała moje wrażliwe dane osobowe. Jeszcze raz BRAWO!

19:59, 25.04.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KOKOKOKO

6 3

...na czym jedziesz ?

20:16, 26.04.2020

AdamAdam

34 38

No brawo w końcu jakaś Pana mądra decyzja

20:53, 25.04.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GabiGabi

29 39

Prawidłowo ! Dziękujemy !

21:36, 25.04.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PopieramPopieram

31 38

Burmistrz, szacunek!

21:39, 25.04.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Brawo!!Brawo!!

27 39

Dziękuję! Proszę nie daś się przekonać. Nie zgadzam się na udostępnienie danych-tyle w temacie. A Panu szczere dzięki!

22:01, 25.04.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

z cchz cch

5 33

Cytat :,,Państwa dane osobowe nie były, nie są i nie będą udostępniane nigdy i nikomu bez solidnej, jednoznacznej podstawy prawnej."
Czyli jak znajdzie się podstawa prawna ,to udostępniane będą? Dziś o podstawę nie trudno - ustawy w nocy powstają,śledztwa po trzech godzinach umarzają...
Powstrzymam się z brawami.

22:36, 25.04.2020
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

KaKa

4 3

Ufam, ze na ile będzie mógł, na tyle powstrzyma to udostępnianie. Są rzeczy niezależne i takie na które ( przepraszam) byle Burmistrz nie ma wpływu. Prezes rządzi....niestety.

22:54, 25.04.2020

PiotrPiotr

0 0

Dokładnie tak. Aktualnie nie ma podstawy prawnej. O co chodzi z tymi brawami. Tu nie ma podtekstu politycznego. Jest wyłącznie problem prawny. Jeśli znajdzie się ustawa dane zostaną przekazane. nawet jeśli niektórym to nie będzie się podobało. Na tym polega państwo prawo ... i tyle w temacie. pozdrawiam

01:45, 02.05.2020

jickjick

20 39

mądry facet tak trzymać!!!

23:04, 25.04.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anty kodAnty kod

35 19

Nie zmienia to faktu że mamy kodomite nie burmistrza.

00:03, 26.04.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

QqqQqq

5 8

Chyba bliżej Tobie do tchurzliwego prezesa i pazernego ojca dyrektora niż do mądrych i odważnych

09:49, 26.04.2020

I super.I super.

22 37

Dziękuję.Bardzo mądra decyzja!

07:41, 26.04.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

QqqQqq

10 16

Chyba bliżej Tobie do tchurzliwego prezesa i pazernego ojca dyrektora niż do mądrych i odważnych.

09:47, 26.04.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

QqqQqq

1 3

Odpowiedź dotyczy oczywiście użytkownika Anty kod

09:49, 26.04.2020

BenekBenek

10 12

Komuna górą

11:05, 26.04.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WYBORCAWYBORCA

42 19

...A jaką ma burmistrz podstawę prawną i moralną, aby pozbawić Mnie Obywatela spełnienia obywatelskiego PRAWA (obowiązku) jakim jest udział w wyborach...popełnia przestępstwo ograniczając Moje prawa obywatelskie...TO JEST DEMOKRACJA CZY BEZPRAWNA WALKA POLITYCZNA...

13:21, 26.04.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PiotrPiotr

1 1

Rzecz w tym, że Pan burmistrz nie ma podstawy prawnej, aby Twoje dane wydać Poczcie Polskiej. Zapewniam Cię, że jak tylko by mógł to by je wydał. W żaden sposób nie chce ograniczać Twojego prawa wyborczego. Jak tylko pojawi się możliwość, to z pewnością Twoje dane przekaże. W tej chwili jest tak, że rząd każe przekazać dane, które są w sejfie, ale niestety nie przekazał klucza do tego sejfu. pozdrawiam

01:38, 02.05.2020

lucluc

22 35

Brawo Panie Burmistrzu.Tak trzymać.

13:52, 26.04.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Pod publikę i tyle Pod publikę i tyle

37 12

Zajmij się w końcu czymś pożytecznym czlowieku...

15:38, 26.04.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jaja

41 12

Czyli będą normalne wybory. Trzeba się będzie udać do komisji, aby oddać swój głos. I to jest bezpieczne?
Nie udostępnianie spisów wyborców tylko dlatego, że kandydat burmistrza osiąga zaledwie kilka procent jest śmieszne.

16:42, 26.04.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

......

35 16

kolesie i koleżanki łapkują ci Mikiewicz ?

17:07, 26.04.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GośćGość

29 13

O takich mieszkańcach i mieście jak Wasze PO mowiło pipidówa, prowincja, zadupie, słoma z butów wam wychodzi, buraki itd.

17:51, 26.04.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

słowo odrębnesłowo odrębne

33 17

KODziarze z burmistrzem na czele nie napinajcie się ,bo wam żyłka pęknie !!!

20:14, 26.04.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

pinekpinek

0 0

*%#)!& sie pisowcu

16:47, 10.05.2020

LewLew

20 33

Dziękujemy Panie Burmistrzu .Nie wolno przykładać ręki do bezprawia.

20:18, 26.04.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wyborywybory

27 1

"Niedzielne wybory burmistrza w Aleksandrowie Kujawskim przebiegają spokojnie, nie ma żadnych zakłóceń" - powiedziała członkini Miejskiej Komisji Wyborczej Katarzyna Gumińska. Zaznaczyła, że głosujący stosują się do specjalnych zasad związanych z epidemią.
Głosowanie rozpoczęło się o godzinie siódmej i potrwa do 21; odbywa się w ośmiu lokalach wyborczych.

Do lokali wyborczych przychodzą zarówno osoby młode, jak i starsze. Przed lokalami nie tworzą się długie kolejki. Najczęściej nie czeka nikt, a jeżeli przyjdzie większa grupa 3-4 osób, to ludzie zachowują duże odstępy od siebie, nie grupują się.

Ze względu na stan epidemii koronawirusa urząd miasta, organizujący wybory, wprowadził szczególne środki ostrożności w czasie wyborów. Zalecenia w tej sprawie wydał Wojewódzki Inspektorat Sanitarno-Epidemiologiczny w Bydgoszczy i Delegatura Krajowego Biura Wyborczego we Włocławku.

Dla głosujących przygotowano jednorazowe długopisy, maseczki i rękawiczki. Wchodzący we własnych rękawiczkach na dłoniach, proszeni są o skorzystanie z płynu do dezynfekcji. Oczekujący przed lokalem wyborcy są zobowiązani do stania w dwumetrowych odstępach. Do środka jednorazowo wpuszczane są dwie osoby. W niektórych lokalach jest odrębne wejście i wyjście.

Członkowie komisji wyborczej pracują w rękawiczkach i maseczkach, mają też założone przyłbice i foliowe fartuchy ochronne. Osoba dysponująca listami wyborców dodatkowo ma przed sobą przeźroczystą osłonę, a listę do popisu wysuwa przez nieduży otwór. Wszystkie miejsca, które są często dotykane, jak stoliki, co pewien czas są odkażane.

Gumińska wskazała, że do tej pory nie odnotowano żadnych incydentów. Wszyscy przychodzący do lokali wyborczych wzięli do serca wytyczne związane z epidemią.

Wybory przedterminowe w Aleksandrowie Kujawskim zostały zarządzone w związku ze śmiercią dotychczasowego burmistrza, Andrzeja Cieśli. O stanowisko ubiega się sześcioro kandydatów, wszyscy z komitetów lokalnych.

20:36, 26.04.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

CchCch

30 6

Konia kują, żaba nogę podstawia. Wielkiej polityki nie będę wprowadzał na małe, miejskie podwórko.Tak głosił na spotkaniach przedwyborczych. Potem Wałęsa i wielki bukiet kwiatów, później Sikorski i poparcie w wyborach. Teraz to. Wstyd. Kłamstwo za kłamstwem. Ten człowiek prawdy nie powiedział.

21:54, 26.04.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PiotrPiotr

1 0

Tu polityka z RODO i ochroną danych nie ma wiele wspólnego

02:00, 02.05.2020

tedted

30 10

Zbierają się carne chmury nad Burmistrzem

22:38, 26.04.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AnnaAnna

33 14

Za rządów PO i PSL kto was mieszkańcy Chełmna odwiedził z rządu, może p. Komorowski? Hahaha
Z tego co wiem, to za rządów PIS prezydent was odwiedził 2 razy.
Pomyśleć PO traktowało was jak buraki bo wy jesteście tzw. slaves 67 lat emerytura hahaha.

23:24, 26.04.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TgTg

34 11

Proszę o przekazanie moich danych osobowych Poczcie Polskiekiej które zgodnie z prawem są tylko zdeponowane w UM i umożliwienie mi udział w wyborach prezydenckich nie spełnienie powyższego spowoduje zawiadomienie prokuratóry i Rzecznika Praw Obywatelskich.
Tadeusz Grzegorowski

08:49, 27.04.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

GtGt

2 2

Przepraszam ,,PROKURATURY"?️?

14:10, 27.04.2020

wyborcawyborca

31 12

Myślę ,że takich zawiadomień będzie więcej , jakiś burmistrz nie ma prawa decydowania o naszych prawach.

12:17, 27.04.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Obserwator.Obserwator.

27 5

Proponuję obejrzeć fragment debaty z działem na kandydatów na burmistrza w kampanii wyborczej.Co wtedy mówił Mikiewicz.
"Debata z udziałem kandydatów na Burmistrza Miasta Chełmna 1 godz 27 min i 7 sek.
https://www.youtube.com/watch?v=FfXuAYpfhQY&t=2890s

12:38, 27.04.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

DarekDarek

1 0

Wlasnie

23:39, 28.04.2020

kol kol

12 27

Brawo to nie są wybory tylko kpina

16:57, 27.04.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TurystaTurysta

32 10

Odezwał się kolega Dulkiewicz, Jaśkowiaka, Czaskoskiego, Karnowskiego, Bolka, Zdradka i suflera Budki itp.
Co to za oświadczenie? Kto go do tego upoważnił? Pokaż konkretny zapis w prawie a solidnymi opiniami Związku Miast Polskich owiń sobie sznytki do roboty. KONSTYTUCJA JEŁOPIE KONSTYTUCJA!!! Zajmij się rządzeniem w mieście, dbaj lepiej o swoje podwórko bo dość psich odchodów na chodnikach leży a nie potrafisz sobie z tym poradzić, a do polityki się nie mieszaj! I nie występuj w moim imieniu bo sobie tego nie życzę. Wybory to nie przymus, kto chce to pójdzie zagłosować, a kto się cyka niech siedzi w domu. Boicie się tych wyborów bo nie da się oszukać i wyjdzie prawda na jaw jakie macie poparcie 4% ????

01:28, 28.04.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

mieszmiesz

0 0

Wybrali kandydatkę analfabetkę to im strach do d.... zajrzał , chyba nawet "nauczycielowie" nie chcą się do niej przyznać, Grzesio nawet się wczoraj wyparł że nie jest jej "ojcem" :-) DZIŚ ICH SEKRETARZ - KIDAWA NIE WYSTARTUJE W WYBORACH ALE NA LIŚCIE ZOSTANIE ... :-)

17:05, 29.04.2020

BatBat

6 16

Najważniejsze ,że PIS przegrał.

08:16, 28.04.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

WójcikWójcik

10 0

W jaki sposób przegrał?

09:22, 28.04.2020

WójcikWójcik

21 9

Gdyby to burmistrz sam napisał to były wpis Chełmno 24 kwiecień 2020. On bierze udział w ogólnopolskiej akcji partii antypolskich z opozycji totalitarnej i zamierza , jak jego koledzy z różnych wolnych miast, nie udostępnić właściwej komisji wyborczej zgodnie z prawem i obowiązkiem służbowym spisów osób uprawnionych do głosowania.

09:35, 28.04.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Chełminiak od zawszeChełminiak od zawsze

23 8

Chciałem wszystkich CHEŁMNIAN i każdego z osobna z całego serca przeprosić, że oddałem się zwieść propagandzie i kłamstwom dzisiejszego burmistrza, na którego oddałem głos podczas ostatnich wyborów. Przyrzekam, że był to pierwszy i ostatni raz. Na moje małe usprawiedliwienie może być fakt, że poprzednika miałem już również dosyć. PRZEPRASZAM. Wybaczcie.

11:13, 28.04.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WójcikWójcik

18 11

Gdyby to burmistrz sam napisał to były wpis Chełmno 24 kwiecień 2020. On bierze udział w ogólnopolskiej akcji partii antypolskich z opozycji totalitarnej i zamierza , jak jego koledzy z różnych wolnych miast, nie udostępnić właściwej komisji wyborczej zgodnie z prawem i obowiązkiem służbowym spisów osób uprawnionych do głosowania.

11:46, 28.04.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

CzytelnikCzytelnik

8 5

Przeczytałem wszystkie komentarze i jedno rzuca się w oczy. Jest wielu negujących decyzje, straszących sądami. Jednak tylko jeden mieszkaniec miał odwagę podpisać się imieniem i nazwiskiem. Brawo dla tego pana! Bowiem pozostali odważni, wygrażający jakoś się pochowali za możliwością bycia anonimowym. ???? taka ich odwaga obywatelska

18:37, 28.04.2020
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

anonimanonim

9 0

a czy -czytelnik- miał odwagę podpisać się swoim nazwiskiem?????

19:28, 28.04.2020

CchCch

7 0

Odwaga obywatelska czytelnika?

21:09, 28.04.2020

DarekDarek

14 7

Wg mnie to jest pucz i dodatkowo burmistrz chelmna odmawia mi prawa do głosowania,bez względu na kogo będę głosować. Szansę są równe dla wszystkich,a kto się posuwa do takich zagrywek świadczy o jego słabości i bezsilności tak jak z przemocą. Następnym posunięciem może będzie spawanie drzwi jak w chinach tym którzy nie będą głosować jak ktoś chce? Sytuacja pokazuje że wybory mogły by się odbyć w normalnym trybie jak w nie których samorządach kilka dni temu i nie były by większym zagrożeniem niż pojscie do biedronki,nie rozumiem tych działań, tak samo jak nasyłanie unii na własny kraj,po prostu nie *%#)!& się we własne gniazdo. A jak Korwin Mikke powiedział że " jakie poprzednie rządy musiały być zle że naród polski wybrał pis" i chodź sam ich nie lubi powiedział też ważne słowa " chcieliście demokrację więc ja macie,więc trzeba jej przestrzegać " nawiasem mówiąc ,za pomocą mojej linki holownicze było układane pierwsze serce na rynku w walentynki i od tamtego czasu nie widziałem gorszej imprezy ,jak za rządów tego burmistrza więc Mariuszu Kędzierski wróć zanim zaprzepaści się to wszystko co robiono przez tyle lat dla Chełmna, że starych wiarusow robiących coś dla Ch został tylko na stanowisku p. Zdzisław Gamanski który dla którego też mam duży szacun. Pamiętajcie się bo wrócimy do sredniowiecza. A poczta i tak ma wszystkie dane,chyba że ktoś z was nie wysyłał ani nie dostawał żadnych listów

23:37, 28.04.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DarekDarek

19 7

Panie " burmistrzu" proponuje się zająć swoimi obowiązkami, które dotyczą miasta Chełmna. Takimi jak planem ratowania chełmińskiego przemysłu,miejsc pracy, pomocy osoba najbardziej potrzebującym, glodujacym, czy np zwolnieniem od podatku np za lokale zamkniętych lub bankrutujacych firm takich jak zakłady fryzjerskie, solaria,bary i restauracje, może też obniżenia własnego wynagrodzenia i przekazanie tych środków dla potrzebujących? To są zadania jedne z wielu którymi się powinien Pan zająć,A jak ma Pan polityczne aspiracje to proszę zwolnić urząd burmistrza i jechać do sejmu

00:10, 29.04.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DarekDarek

17 7

Czy nasz burmistrz pomyślał by chociaż o tym aby w chełmiński powiecie poszukać przedsiębiorców czy zakładów które by mogły produkować na nasze potrzeby maseczki ochronne,rękawiczki,czy płyny dezynfekujace ? Nie potrzebne nam chińskie produkty,mamy własnych krawców,dając przy tym pracę naszemu rodzimemu przemyslowi i pewnie za mniejsze pieniądze bez wysyłania samolotów do chin,bo Chiny za to co wywołały powinny nam te środki udostępnić za darmo z odszkodowaniem dla wszystkich.

00:22, 29.04.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wyborcawyborca

14 6

Panie burmistrzu - jeśli już tak troszczy się Pan o mieszkańców to należałoby zaobserwować co działo się w marketach (biedronce) w sobotę. Wpuszczanie ludzi bez ograniczeń , ten panujący ścisk jak z czasów przed pandemią - to stwarza zagrożenie dla mieszkańców, a nie pójście na wybory. W tej kwestii mieszkańcy mają swoje prawa i sami potrafią o sobie decydować.

10:05, 29.04.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MieszkaniecMieszkaniec

15 7

Panie burmistrzu niech się pan nie ośmiesza boi się pan wyborów , boi się pan naszej poczty a nie boi się pan amazon, allegro, a nie chodzi pan na zakupy i nie stoi w kolejce nawet pol godziny a moze i więcej.
Boi się pan jak Grodzki, który jest lekarzem i tez się boi teraz koperty.
Jest pan śmieszny, ktoś napisał slave a o takich jak pan. Ale wiele osób w Chełmnie to ludzie bardzo inteligentni i nie zrobi pan z nich slaves.
Ogranicza pan prawa mieszkańcom Chełmna. Ludzie chcą sami podejmować decyzję. Jeśli pan chce ograniczyć dla siebie prawa obywatelskie ok, nie chce pan głosować ok, inni nie chcą głosować ok ale pozbawiać innym osobom prawa udziału w wyborach to było już w naszej historii.
Życzę panu więcej optymizmu i niech się pan tak nie boi

12:38, 29.04.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

TomaszTomasz

0 0

Dobrze napisane

17:51, 29.04.2020

WyborcaWyborca

14 9

Panie burmistrzu.
Pana i urzędu obowiązkiem jest przygotować miejsca do wyborów i wybory i tyle. Właścicielem naszych danych osobowych jest Prezes Rady Ministrów, nie pan i nie urząd miasta. Pan i urząd jesteście wyrobnikami dowodów osobistych . Także panie "nie" partyjny, rób co do pana i do was należy. I się nie buntuj..

13:53, 29.04.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

GośćGość

7 0

Dobre.
Temu burmistrzowi pomyliły się funkcje.

17:56, 29.04.2020

ObywatelObywatel

9 9

Nie życzę sobie, aby burmistrz małego miasteczka Chełmna, pozbawionego wszelkich perspektyw, miasteczka gdzie są tylko sklepy mięsne i ławeczki, na których przesiadują pijani bezrobotni decydował o moim prawie do wzięcia udziału w wyborach prezydenckich. Ja i tylko ja decyduję o jawności moich danych osobowych, a nie burmistrz. Niech burmistrz martwi się o swoje dane, o moich niech zapomni. Ja mam prawo wziąć udział w wyborach na prezydenta obojętnie w jakiej formie one będą.

11:47, 30.04.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mieszmiesz

6 4

Na warszawskim Targówku głosami PO wybrano nową burmistrz. Radni osobiście musieli stawić się na sesję. Po triumfie kandydatki Platformy nie obyło się bez gratulacji, uścisków dłoni i wręczania kwiatów. – Formacja strasząca wyborami nagle uznała je za bezpieczne? To jest mentalność Kalego

14:53, 30.04.2020
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

PiotrPiotr

0 1

No cóż, sytuacji nie da się porównać z wyborami prezydenta. Tu wybierała garstka radnych, a nie 30 mln uprawionych. Tak jak radni musieli się stawić osobiście stawiają się posłowie w sejmie (zdecydowanie więcej niż tych radnych), pracownicy w biurach, urzędach i zakładach pracy. Poza tym fajnie jakbyś miał własne zdanie, a nie cytujesz DoRzeczy.

01:53, 02.05.2020

mieszmiesz

1 0

do "piotra"może zacytuje ci, bo może przeoczyłeś POWYŻEJ Aleksandrów Kujawski -"Niedzielne wybory burmistrza w Aleksandrowie Kujawskim przebiegają spokojnie, nie ma żadnych zakłóceń" - powiedziała członkini Miejskiej Komisji Wyborczej Katarzyna Gumińska. Zaznaczyła, że głosujący stosują się do specjalnych zasad związanych z epidemią.
Głosowanie rozpoczęło się o godzinie siódmej i potrwa do 21; odbywa się w ośmiu lokalach wyborczych........ INFORMACJA JEST INFORMACJĄ NIE TRZEBA WE WŁASNE SŁOWA UBIERAĆ

15:27, 02.05.2020

JaJa

6 6

Do wszystkich tu napinających się z jednej i drugiej strony. Czy wiecie jak dużo wymaga się od administratorów danych osobowych, czyli kierowników, dyrektorów zakładów pracy, urzędów, szkół przedszkoli itd. Ochrona naszych danych wymaga ogromnego nakładu, także finansowego. Czy wiecie, że jednemu z urzędów gminy w k-p wymierzono karę za to, że pewne dane "wisiały" zbyt długo na BIPie? Niestety, obojętnie z której strony jesteśmy, musimy stwierdzić, że aktualnie, bez zmiany przepisów, nikt nie ma prawa wydać naszych danych jakiemukolwiek podmiotowi. Za to grożą bardzo wysokie kary.

02:08, 02.05.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

................

0 0

...a wiesz o tym że przy tradycyjnych wyborach też moje dane są publiczne, siedzą sobie jacyś tacy ludzie z ulicy w komisji wyborczej i mogą moje dane pobrać, rozpowszechniać, selfiki sobie robią w czasie wyborów ... nie kompromituj się takim wpisem, bo chyba na wyborach nie byłeś.

16:30, 04.05.2020

MariuszMariusz

3 7

Głosowałem na człowieka, i jak to można się pomylić.

12:16, 04.05.2020
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

;(;(

2 0

A jak to boli, nieprawdaż ?

07:48, 05.05.2020

WyborcaWyborca

3 0

Można się pomylić i na pewno boli. Najbardziej jednak boli kłamstwo w żywe oczy, tzn. na żywca i bez mrugnięcia oka. To boli...??

12:08, 08.05.2020

..............

7 2

a gdzie tu na PORTALU informacja o nowej dyrektor domu kultury Kamili Cieślewicz ze STOWARZYSZENIA NIJO w którym wspólnikiem jest Piotr Murawski https://krs-pobierz.pl/nijo-i5781984

16:03, 05.05.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

arturartur

4 0

nie dziwi nic.......

09:07, 06.05.2020

ChdkChdk

5 1

A było nam tak źle z tamtą ekipą.. i co ? Powiedzą, że wybrano ją w demokratycznych wyborach..?????????

13:48, 06.05.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GośćGość

6 5

A teraz burmistrzu biegusiem do Gdańska po instrukcje. Może załapiesz się na nocleg i obiadek.

15:15, 07.05.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

............

1 1

Dulkiewicz lubi jeszcze pełną flaszkę ?

18:34, 07.05.2020

KopKop

3 0

O przekazaniu komukolwiek moich danych ja powinienem decydować, a nie jakaś urzędniczyna. Nikt się mnie nie zapytał, czy przekazać poczcie, czy jakiemu innemu belzebubowi. Jak z tego widać, jestem poddanym, nie mającym żadnych praw, mam robić to co się komuś podoba. Nie ważne, czy poszedłbym na wybory, oddał głos w kopercie, na kogo zagłosowałbym, gdybym oczywiście zechciał to zrobić, czy nie. TO JEST MOJE PRAWO.
Ja też głosowałem na tego pana, za co wszystkich niezadowolonych mieszkańców Chełmna przepraszam. Dokonałem bardzo złego wyboru, ale dlatego, jak napisał ktoś wyżej, miałem poprzednika już dosyć. Widać, że zmieniła się osoba na krześle, ale duch pozostał ten sam. Wokół siebie sami ... .

16:33, 12.05.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KopKop

2 0

zabierzcie się za porządki, za tych co chodzą bez maseczek i zatruwają innych, za porządki, za psie kupy, a nie politykujcie zarządy Chełmna

16:37, 12.05.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%