Zamknij

Energa wprowadza klientów w błąd? Sprawdź jak doładować prąd!

17:15, 25.07.2019 Aktualizacja: 17:23, 25.07.2019 ok. 2 min. czytania
3

Jedna z Czytelniczek poprosiła o interwencję w sprawie liczników przedpłatowych instalowanych przez firmę Energa. Dostawca prądu mało skutecznie poinformował klientów o zablokowaniu możliwości doładowania prądu. Choć wydawało się, że ludzie do końca miesiąca będą żyli bez prądu to... jest rozwiązanie! Czy Energa wprowadza więc ludzi w błąd?

Czytelniczka poskarżyła się, że Energa zostawiła ludzi bez prądu do końca lipca. Sprawa rozbija się o tzw. liczniki przedpłatowe, czyli urządzenia umożliwiające samodzielne wykupienie i doładowanie energii elektrycznej. Wielu klientów operator zostawił bez możliwości zakupu prądu, a informacja była słabo rozpowszechniona. 

Chcąc zalogować się na stronę i doładować licznik okazało się, że jest komunikat z dnia 15 lipca, iż nie będzie żadnej możliwości doładowania licznika prądu do końca miesiąca. Wcześniej nie otrzymałam żadnej informacji ani drogą pocztową ani mailową ani jakąkolwiek inną. Wyłączone zostały też wszelkie infolinii w tej sprawie. W takiej sytuacji Energa pozostawiła mnóstwo ludzi, w tym rodziny z dziećmi bez prądu do końca miesiąca. To jest skandal - napisała Czytelniczka.

Skarży się nie tylko na wyłączenie, ale też fatalną obsługę klienta oraz pracę biura operatora.

- Gdy udało mi się dodzwonić do jednego z pracowników, usłyszałam, że nie ma żadnej możliwości uzyskania doładowania prądu i że przecież komunikat był na stronie... Pytanie czy naprawdę każdy wchodzi na stronę Energa codziennie i sprawdza, czy akurat nie ma komunikatu? Myślę, że dobrze byłoby nagłośnić te sprawę - kończy kobieta.

I rzeczywiście. Po wejściu na stronę Energa wyświetla się komunikat o braku dostępności strony. 

Szanowni Państwo,
od 18 (czwartek) do 31 lipca (środa) strona e-BOK jest niedostępna z powodu prac serwisowych.

Więcej informacji znajdą Państwo na stronie energa.pl/aktualnosci.

Przepraszamy za utrudnienia.

Możliwe utrudnienia
W tym czasie nie będą mogli Państwo:
doładować licznika przedpłatowego – wszystkie możliwe formy wygenerowania kodu doładowania zostaną wyłączone również poprzez sieci Moje Rachunki, Payland Net oraz ePay,
rozliczyć zużytego prądu w usłudze Rozliczeń Rzeczywistych – wszystkie kanały zostaną wyłączone:
obsługowe: infolinia, czat, salony sprzedaży, kontaktowe formularze online,
w punktach sieci Moje Rachunki,
w serwisach eBOK, ENERGA24.
Ponadto nie będzie możliwe:
zalogowanie się do konta w serwisie ENERGA24,
zalogowanie się do konta w serwisie eBOK (od 18 do 31 lipca),
sprawdzenie aktualnego salda (od 19 do 31 lipca).

Co ciekawe, informacja operatora nie jest zgodna z prawdą, bo doładować konto dalej można. I to przez stronę Energi! Wystarczy wejść na inny formularz, który również służy do doładowania licznika. Tam można zakupić prąd bez żadnych problemów.

materiał partnera: (FD)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze [3]

komentarz(3)

UżytkownikUżytkownik

4 0

Co za bzdury. W całym mieście można kupić na bp w zabce na grudziadzkej napewno

19:13, 25.07.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

elekryk Boloelekryk Bolo

0 1

Rzetelność dziennikarska polega na tym,że powinien ów dziennikarz nie tylko sprawdzić stronę inetrnetową,ale zadzwonić i omówić wszystkie skargi,nie dogodności i nie do mówienia z operatorem..A tak wyszło jak zawsze,nędznie.

11:38, 26.07.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kris kris

0 0

a w gdańsku na spadzistej nie można zainstalować licznika pre -paid dlaczego? nie bo nie

16:25, 30.11.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%