Od 23.01.2019 Burmistrz Miasta Chełmna ma swojego zastępcę, a został nim dyrektor Perspektywy Nine Hills Festival - Piotr Murawski. Nowy zastępca Burmistrza jest doktorantem na wydziale oceanografii i geografii w ramach środowiskowych studiów doktoranckich. Pisana przez niego praca naukowa porusza temat rozwoju przestrzennego małych miast, zatem jest teoetycznie związana z zakresem obejmowanych obowiązków.
Drogie Mieszkanki, Drodzy Mieszkańcy! W dniu dzisiejszym powołałem Piotra Murawskiego na Zastępcę Burmistrza Miasta Chełmna. Od dłuższego czasu stanowimy zgrany, dobrze pracujący duet. Piotr, cieszę się, że jesteś! Wspólnie dla Chełmna - Mieszkanek i Mieszkańców! - pisze Burmistrz Artur Mikiewicz.
Cch07:50, 23.01.2019
Gratulacje! Mam wrazenie, ze to naprawdę trafny i jedyny wlaściwy wybór na to stanowisko! Odpowiedni czlowiek na odpowiednim krześle. Teraz Chełmno otworzy nowe perspektywy????
Mieszkanka12:31, 23.01.2019
To są te oszczędności???
miesz17:00, 23.01.2019
oszczędzać będą na nas ....
zuza21:51, 23.01.2019
Przepraszam, ale tak ważnemu wydarzeniu powinien towarzyszyć ceremoniał. Łańcuch burmistrza, rada miasta i podniosłe wydarzenie, które powinno zapisać się na kartach historii.
Mieszkanka15:56, 24.01.2019
http://www.bip.chelmno.pl/index.php?app=nabor&nid=7528&y=2019&status=1
Według obietnic, hahaha
Też mieszkaniec13:34, 27.01.2019
A zakres obowiązków ho ho ... Szczególnie ten mi się podoba : ,,- odpowiedzialność za kształt polityki informacyjnej Urzędu Miasta," To czym dwaj burmistrzowie będą się zajmować,jak wszystko na barkach specjalisty do spraw komunikacji społecznej w Urzędzie Miasta Chełmna?
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku
1) Rzecznictwo
- odpowiedzialność za kształt polityki informacyjnej Urzędu Miasta,
- udział w opracowywaniu dokumentów strategicznych miasta,
- regularny kontakt z mediami (współpraca z dziennikarzami, występowanie w roli rzecznika prasowego, koordynacja spotkań i wywiadów),
- przygotowywanie informacji prasowych, komunikatów,
- monitoring prasy i dokumentacja obecności miasta w mediach,
- organizacja konferencji prasowych i innych spotkań z przedstawicielami mediów,
- odpowiedzialność za redakcję i oprawę graficzną treści w mediach społecznościowych (m.in. Facebook, Instagram),
- redakcja treści newslettera,
- aktualizacja strony internetowej miasta,
- przyjmowanie informacji od organizatorów przedsięwzięć miejskich, redakcja nadsyłanych tekstów i zamieszczanie informacji na wszystkich kanałach informacyjnych miasta,
- współpraca przy organizacji przedsięwzięć kulturalnych i promocyjnych,
- udział w sesjach Rady Miasta, obecność aktywności radnych w mediach społecznościowych
2) Komunikacja społeczna
- organizacja i prowadzenie otwartych spotkań z mieszkańcami,
- projektowanie i realizacja kampanii promocyjno-edukacyjnych,
- organizacja konsultacji społecznych, debat, forów dyskusyjnych,
- formułowanie treści w mediach społecznościowych z uwzględnieniem zasad dialogu społecznego i partycypacji społecznej,
- prowadzenie i opracowywanie badań społecznych, wyniki przydatne m.in. w opracowywaniu dokumentów strategicznych miasta,
- wydawnictwa informacyjne,
- praca w terenie: spotkania z mieszkańcami, badania terenowe,
- organizacja kampanii promocyjnych i edukacyjnych w wykorzystaniem technik animacji kultury,
- organizacja specjalnych dyżurów dla mieszkańców podczas prowadzonych kampanii (m.in. spotkania dotyczące przygotowywania i zgłaszania projektów w ramach konsultacji społecznych).
Moj nick 14:00, 26.01.2019
Piotruś koszule sobie wyprasuj. Reprezentujesz miasto.
Mieszkaniec19:13, 27.01.2019
I TO SA TE OSZCZĘDNOŚCI. MOŻE PAN BURMISTRZ PODZIELI SIĘ SWOJĄ PENSJA.NIE POTRAFI SOBIE PAN PORADZIĆ SAM? POPRZEDNICY JAKOŚ NIE POTRZEBOWALI POMOCNIKÓW.
stary12:40, 29.01.2019
I było jak było,strasznie i nędznie.
Maly21:21, 28.01.2019
Gdyby było z pompą, łańcuchem i sesją rady też by się wam nie podobało! Oj chełmińscy, wam nic nie odpowiada ale o wszystko macie pretensje!
4 0
sami sobie pochwały piszecie ?