Zapraszamy pracodawców, pracobiorców, przedsiębiorców, wolontariuszy, osoby bezrobotne oraz osoby nieaktywne zawodowo sprawujące opiekę nad osobami zależnymi na bezpłatne szkolenie:
"WSPÓŁPRACA MIĘDZYSEKTOROWA NA RZECZ GODZENIA ŻYCIA ZAWODOWEGO I RODZINNEGO W OPARCIU O MODELE WSPÓŁPRACY I NARZĘDZIA Z WIELKIEJ BRYTANII".
PROGRAM SZKOLENIA:
Dzień I
WSTĘP - 1 godz. (8.00 - 8.45)
PREZENTACJA PROJEKTU ORAZ PREDYSPOZYCJE OSOBISTE - 4 godz. (9.00 - 12.00)
- Prezentacja projektu
- Ćwiczenie-?Burza mózgów":
Kiedy słyszę ?Godzenie życia zawodowego z rodzinnym" to przychodzi mi na myśl:.......
- Prezentacja Power Point: projekt
- Powrót do burzy mózgów - kategoryzacja problemów
- Analiza problemu WLB: wewnętrzny i zewnętrzny
- Poziom wewnętrzny: Na czym nam zależy w życiu? Jak się komunikujemy? Jak planujemy czas?
- Ćwiczenie: Ważne dla mnie wartości
- Ćwiczenie: Działo się to w jednej firmie
- Ćwiczenie: Komunikacyjne uszy von Thuna
- Ćwiczenie: Moja indywidualna krzywa wydajności
- Ćwiczenie: Macierz Eisenhowera: Proszę wypisać po pięć zadań w każdej z ćwiartek
- Ćwiczenie: Opracowanie własnego planu działania
OBIAD - 11.55-12.15
WLB: ORGANIZACJA I SPOŁECZEŃSTWO - 3 godz. (12.15 - 14.30)
- Prezentacja: Rodzina i kariera zawodowa w perspektywie świata ponowoczesnego
- Prezentacja: Godzenie obowiązków rodzinnych z obowiązkami zawodowymi. Kluczowe zagadnienia
- Ćwiczenie: ?Które z podanych rozwiązań WLB jest najbardziej odpowiednie dla Pana(i)?"
- Dyskusja
- Ćwiczenie: Planowanie techniką ?myślenia wizualnego"
Dzień II
WSTĘP DO PLATFORMY - 2 godz. (8.00 - 9.30)
- Prezentacja: platforma internetowa
- Wczytywanie, logowanie, interfejs etc.
- Omówienie funkcjonalności
OMÓWIENIE MODELI WSPÓŁPRACY - 3 godz. (9.30 - 11.45)
- Omówienie modelu I
- Ćwiczenie - ankieta
- Omówienie modelu II
- Omówienie modelu III
- Kursy e-learningowe
OBIAD - 11.55-12.15
OMÓWIENIE FORUM - 1 godz. (12.15 - 13.00)
Dyskusja - 1 godz. (13.00- 13.45)
PODSUMOWANIE I ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA - 1 godz. (13.45 - 14.30)
Materiał: PUP
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz