Wójt Gminy Chełmno ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Chełmno ds. dróg, mostów i oświetlenia ulicznego.
1. Wymagania niezbędne:
1) Posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
2) Nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
3) Cieszy się nieposzlakowaną opinią.
4) Posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonania pracy na stanowisku objętym konkursem:
a) wykształcenie wyższe,
b) min. 1 roczne doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku związanym
z zarządzaniem infrastrukturą drogową i/lub na stanowisku urzędniczym w jednostkach samorządu terytorialnego i/lub urzędach państwowych.
5) Dobra znajomość obsługi komputerów PC, systemów operacyjnych, pakietów biurowych, aplikacji poczty elektronicznej, umiejętność korzystania z Internetu.
6) Posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym.
7) Posiada obywatelstwo polskie.
8) Posiada prawo jazdy kat. B.
2. Wymagania dodatkowe:
1) Umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność pracy w zespole.
2) Posiada cechy osobowościowe takie jak: odpowiedzialność, rzetelność, komunikatywność, punktualność, sumienność, dyskrecja, dokładność.
3) Posiada umiejętność korzystania z przepisów prawa i ich interpretacji.
4) Pożądane kwalifikacje w zakresie prowadzenia spraw BHP pracowników.
5) Zna przepisy z zakresu prawa zamówień publicznych, Kodeksu Postępowania Administracyjnego.
3. Warunki pracy na stanowisku.
1) Praca będzie wykonywana w Urzędzie Gminy Chełmno, ul. Dworcowa 1, 86 – 200 Chełmno.
2) Stanowisko pracy przy komputerze.
3) Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy tj. cały etat, zgodnie z rozkładem czasu pracy obowiązującym w UG Chełmno. Planowany termin zatrudnienia to 1 kwietnia 2020.
4) Wynagrodzenie ustalone zostanie na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. poz. 936
z późn. zm.) oraz Regulaminu wynagradzania pracowników UG Chełmno.
4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Powadzenie spraw związanych z zarządzaniem drogami gminnymi, tj:
a) przygotowanie projektów rozstrzygnięć, wniosków i stanowisk organów Gminy dotyczących zaliczenia dróg do poszczególnej kategorii;
b) projektowanie dróg gminnych, ustalanie granic dróg gminnych;
c) budowa, modernizacja, utrzymanie i ochrona dróg gminnych;
d) zarządzanie drogami gminnymi;
e) prowadzenie ewidencji dróg gminnych;
f) określenie szczególnego korzystania z dróg, w tym z wykorzystaniem pasów drogowych na cele niekomunikacyjne;
g) koordynacja i obsługa we współpracy z innymi zarządami dróg publicznych;
h) prowadzenie spraw związanych z przejmowaniem gruntów zajętych pod drogi gminne;
i) orzekanie o przywróceniu pasa drogowego drogi gminnej do stanu poprzedniego
w razie jego naruszenia;
j) wdawanie zezwolenia na lokalizowanie w pasie drogowym dróg gminnych obiektów nie związanych z gospodarką drogową;
k) wydawanie zezwoleń na zajmowanie pasa drogowego drogi gminnej;
l) planowanie i nadzór nad przebiegiem remontów dróg gminnych;
m) prowadzenie uzgodnień i ustaleń z wykonawcami dokumentacji inwestycyjnych;
n) dokonywanie odbiorów robót remontowych i inwestycyjnych, w tym sprawdzanie kosztorysów podwykonawczych.
2) Prowadzenie spraw związanych z oświetleniem ulicznym.
3) Planowanie, budowa, modernizacja i utrzymanie przepustów, mostów, przystanków autobusowych oraz prowadzenie ich ewidencji.
4) Nadzorowanie i prowadzenie inwestycji z infrastrukturą drogową i oświetleniem ulicznym.
5) Opracowanie propozycji rocznych i wieloletnich planów rozwoju infrastruktury drogowej
i oświetlenia ulicznego.
6) Podejmowanie działań służących pozyskaniu funduszy z rożnych źródeł oraz merytoryczna współpraca ze stanowiskiem ds. pozyskania środków.
7) Przygotowanie projektów aktów prawnych Rady Gminy i zarządzeń Wójta, materiałów wnoszonych na obrady Rady Gminy.
8) Rozpatrywanie interpretacji i wniosków radnych komisji Rady, wniosków i postulatów
ludności oraz przygotowanie propozycji ich załatwienia.
9) Prawidłowe i terminowe sporządzanie sprawozdawczości statystycznej.
10) Merytoryczne, zgodne z harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz czasowym realizowanie projektów z infrastruktury drogowej i oświetlenia ulicznego.
11) Przygotowanie rocznych planów robót dla pracowników publicznych.
12) Koordynacja zadań wykonywanych przez pracowników publicznych .
5. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) dokumenty poświadczające wykształcenie
(dyplom lub zaświadczenie o ukończonych studiach poświadczone za zgodność z oryginałem)
d) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
e) kserokopię świadectw pracy szczególnie mające na uwadze potwierdzenie stażu pracy (lub umów o pracę lub innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie, jeśli kandydat jest w trakcie zatrudnienia),
f) inne dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe w związku z wymaganiami zawartymi w punkcie 4,
g) kserokopię zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
h) referencje, opinie i inne dokumenty potwierdzające nieposzlakowaną opinię kandydata, umiejętności i predyspozycje,
i) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust 2 ustawy z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 z późn. zm.),
j) oświadczenia:
- o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- o nie toczącym się przeciwko kandydatowi postępowaniu karnym,
- o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
6. Termin, miejsce i sposób składania dokumentów.
Dokumenty należy składać w Urzędzie Gminy Chełmno do dnia 16.03.2020r. do godz. 10.00 osobiście (II piętro pok. 319), pocztą elektroniczną na adres urzą[email protected] w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres ul. Dworcowa 1, 86- 200 Chełmno (decyduje data wpływu do Urzędu) w zamkniętej kopercie
z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko ds. dróg, mostów i oświetlenia ulicznego”.
Dokumenty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
7. Informacje dodatkowe.
7.1 Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://www.bip.chelmno.ug.gov.pl/) oraz na tablicy informacyjnej przy Urzędzie Gminy Chełmno.
7.2. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną niezwłocznie poinformowani telefonicznie o terminie dalszego postępowania.
7.3 W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6%.
7.4 Kandydaci, którzy nie zostali zatrudnieni będą mogli dokonać odbioru swoich dokumentów aplikacyjnych osobiście za pokwitowaniem w okresie trzech miesięcy od dnia ogłoszenia wyników naboru.
7.5 Dokumenty aplikacyjne kandydata wybranego w procesie rekrutacji i zatrudnionego
w UG Chełmno zostaną dołączone do akt osobowych.
7.6 Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Chełmno siedzibą w Chełmnie, ul. Dworcowa 1, 86–200 Chełmno,
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Gminie Chełmno jest możliwy pod numerem tel. nr. (56) 686 15 40,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnego naboru– na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.,
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą członkowie komisji rekrutacyjnej, a także dostawcy IT w przypadku zakwalifikowania się na listę osób spełniających wymagania formalne oraz wygrania naboru dane osobowe w zakresie imienia i nazwiska oraz adresu zamieszkania w celem zamieszczenia w Biuletynie Informacji Publicznej,
4) Pani/Pana w przypadku zakwalifikowania się na listę kandydatów spełniających wymagania formalne dane osobowe w zakresie imienia i nazwiska oraz adresu zamieszkania przechowywane będą przez okres 2 lat, a w przypadku pozostałych kandydatów którzy nie spełnili wymagań formalnych dokumenty będą wydane zainteresowanym w okresie trzech miesięcy od dnia ogłoszenia wyników naboru, gdyby zainteresowany nie zgłosił się po ich odbiór dokumenty będą wysyłane,
6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania oraz ograniczenia przetwarzania,
7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
7.7 Wójt Gminy Chełmno zastrzega sobie prawo odstąpienia od konkursu bez podania przyczyny. W takim wypadku złożone dokumenty aplikacyjne podlegają procedurze określonej w punkcie 7.4 z tym, że termin trzech miesięcy liczy się od daty ogłoszenia informacji o odstąpieniu od konkursu.
Wymagane dokumenty powinny być opatrzone klauzulą:
Zgodnie z art. 6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) oraz zgodnie z ustawą o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 z późn. zm.) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla aktualnego naboru.
ina08:59, 05.03.2020
0 0
W punkcie j - oświadczenia: " o nietoczącym się " piszemy RAZEM!!!!!!!!!!!! 08:59, 05.03.2020