Wiele małych i lokalnych firm wybiera ulotki reklamowe, gdy potrzebują łatwej i taniej kampanii marketingowej. Drukowanie w kolorze jest sposobem na przyciągnięcie uwagi jak największej liczby klientów. Prawdopodobnie otrzymałeś w swoim życiu wiele ulotek reklamowych w czerni i bieli lub widziałeś je na słupach z ogłoszeniami. Dlaczego więc miałbyś drukować w pełnym kolorze? Sprawdź!
Kolory przyciągają wzrok! Nie pozwól, żeby chwytliwe hasło lub ciekawa grafika zaginęły w morzu czarnego atramentu. Dzięki temu potencjalny klient szybko zapozna się z Twoją ofertą. Niestandardowe techniki i materiały (np. druk na błyszczącym papierze) sprawią, że materiały reklamowe będą wyglądały o wiele bardziej zachęcająco.
Promocja Twojej marki i budowanie jej świadomości wśród klientów stanie się dużo łatwiejsze dzięki pełnokolorowym ulotkom. W związku z ogromnym wyborem produktów i usług dostępnych dla konsumentów, bez względu na branżę, wszystkie firmy muszą dostarczać klientom narzędzia pomocnicze, które sprawią, że marka utkwi w ich pamięci. I tak na przykład czerwono-białe korporacyjne kolory logo Coca Cola jest rozpoznawane na całym świecie. Włącz zatem kolory swojej marki do ulotki. Pamiętaj także o umieszczeniu swojego logo. Powinno się znaleźć w miejscu, w którym można je łatwo zauważyć, tak aby konsumenci mogli dostrzec i zapamiętać symbol, z którym ma się kojarzyć twoja firma.
Pełnokolorowe ulotki są łatwe w projektowaniu. Wyróżnienie najważniejszych punktów, gdy cały tekst jest tego samego koloru, może być bardzo trudne, zwłaszcza gdy zastosowano tylko dwa różne typy i rozmiary czcionek. Dzięki pełnokolorowemu drukowaniu i zastosowaniu podstawowych zasad projektowania można łatwo stworzyć główny komunikat marki. Używaj grafik, różnych czcionek, ramek, kilku kolorów i spacji do oddzielenia informacji. Wykorzystanie więcej niż jednej z tych technik pozwala uwydatnić różne aspekty informacji.
Wbrew powszechnemu przekonaniu profesjonalne drukowanie w pełnym kolorze jest porównywalne pod względem ceny do druku czarnobiałego na biurowej drukarce atramentowej lub laserowej. Warto także wziąć pod uwagę czas potrzebny do tego, by ulotki wydrukować, przyciąć i złożyć. Dzięki korzystaniu z profesjonalnych usług możesz zaoszczędzić wiele cennego czasu oraz pieniędzy, a efekt będzie dużo lepszy.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz