Zamknij

Jak przyciągnąć uwagę klienta do salonu fryzjerskiego?

00:00, 14.11.2021 artykuł sponsorowany

Wciąż jeszcze wielu przedsiębiorców utożsamia promocję swojego biznesu z oferowaniem klientowi usługi w niższej cenie. Takie myślenie szczególnie towarzyszy tym, którzy doświadczają kryzysu. Nie mając wielu klientów, próbują przyciągnąć ich niemal desperacko „za wszelką cenę”. Nie wiedzą jednak, że w ten sposób nie zatrzymają nikogo na dłużej. Każdy klient będzie zainteresowany tylko „złapaniem okazji” w firmie, która niedługo i tak pewnie zamknie swoje drzwi. Jak więc przyciągnąć do naszego salonu fryzjerskiego i jednocześnie pokazać siłę swojej marki?

Przygotuj promocję krok po kroku

Przygotowanie kampanii marketingowej to nie tylko rzucanie odbiorcom przed nos atrakcyjnych haseł. Wszystko trzeba zaplanować, aby wiedzieć, czy nasze działania przyniosły oczekiwane rezultaty. Na początek zastanów się, jaki jest cel Twoich akcji promocyjnych. Chcesz przyciągnąć nowych klientów? Chcesz zainteresować obecnych zabiegami, które cieszą się małą popularnością? A może wprowadzasz do oferty nowość i chcesz, aby inwestycja w profesjonalny sprzęt szybko się zwróciła? Pomyśl więc, do czego dążysz, wówczas będziesz mógł zaplanować kolejne kroki.

Z celu, który obierasz, wynika bowiem także, kto będzie docelowym odbiorcą Twojej kampanii. Dokładnie opisz swojego potencjalnego zainteresowanego: wiek, płeć, stopień zainteresowania usługami fryzjerskimi/zabiegami upiększającymi, znajomość Twojego salonu fryzjerskiego w Krakowie, czasem nawet wykształcenie danej grupy osób. To właśnie zdecyduje o sposobie przekazania informacji. Do odbiorcy w wieku około 20 lat przemówią social media, a do emeryta – ulotki lub osobiste zapraszanie do salonu fryzur.

Stań się prawdziwym ekspertem

Coraz więcej mówi się ostatnio o marketingu treści, który pozwala pozyskać nowych klientów, poprzez budowanie w branży wizerunku profesjonalisty. Będąc zainteresowanymi usługami fryzjerskimi o wysokiej jakości, prędzej pójdziemy do osoby, która zna się na rzeczy niż do fryzjera, o którego stanie wiedzy niewiele wiemy. Pozycję eksperta możesz budować na wiele sposobów. Jednym z nich jest organizowanie szkoleń dla innych fryzjerów. Mamy tu do czynienia ze schematem myślowym, w którym nadajemy osobie uczącej wysoką rangę. Skoro przekazuje swoją wiedzę innym – to musi ona wiedzieć więcej od pozostałych. Jest to powielenie schematów ze szkoły, gdzie nauczyciel ma o wiele szerszą wiedzę od swoich podopiecznych. Poprzez organizowanie szkoleń dla fryzjerów lub wykładów/pokazów dla osób zainteresowanych usługami fryzjerskimi, pokazujemy swoją wyższą pozycję w całej branży.

Zostań Orłem Fryzjerstwa

Uwagę odbiorców zwracają także wysokie notowania usługodawców w sieci. Są one potwierdzeniem, że klienci, którzy skorzystali z usługi, byli z niej zadowoleni w wysokim stopniu. Rankingiem, który powstaje co roku na bazie ocen ze wszystkich portali internetowych, jest ten tworzony przez organizatorów plebiscytu Orły Fryzjerstwa. Udział dla przedsiębiorców jest darmowy. Plebiscyt pomaga wyłonić tych najlepszych, by zainteresowani usługami fryzjerskimi, mogli odnaleźć prawdziwego profesjonalistę fryzur w swoim mieście. Jest to kierowanie uwagi internautów na salony fryzur, które spełniają wysokie wymagania klientów.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%