Zamknij
10:34, 17.06.2019
W dniach 11 do 14 czerwca br. uczniowie wygaszanego Gimnazjum nr 2 w Chełmnie uczestniczyli w wycieczce w Tarty. Najpierw zwiedzili Kraków, a następnie Tatry. Nocleg mieliśmy zapewniony w schronisku Zbójnik w Zębie rodzinnej miejscowości Kamila Stocha. To najwyżej położona w Polsce wieś (średnia wysokość to 1013 m nad poziomem morza), gdzie podziwialiśmy okazały dom mistrza Turnieju Czterech Skoczni. Być może największy spośród domów mieszkalnych w tej wsi: niczym pałac godny króla skoków. Drugiego dnia po śniadaniu udaliśmy się na spacer szlakiem turystycznym: Doliną Kościeliską: najbardziej atrakcyjną pod względem ilości wapiennych form skalnych, wąwozów, jaskiń, a także historii. W tym dniu pokonaliśmy ok. 15 km: mimo upałów uczniowie świetnie dawali sobie radę! Trzeciego dnia zwiedziliśmy Zakopane: zaprojektowaną przez Stanisława Witkiewicza kaplicę Serca Pana Jezusa w Jaszczurówce, słynne Krupówki, Sanktuarium Matki Bożej Fatimskiej na Krzeptówkach, Wielką Krokiew, Kużnice itp. itd. W piątek ruszyliśmy do Zatoru do Energylandii - największego w Polsce Rodzinnego Parku Rozrywki. Na pewno wyjazd w góry dostarczył naszym uczniom solidnej porcji adrenaliny, w połączeniu z porcją pozytywnej energii, a beztroski czas w górskich okolicznościach przyrody pozostanie na długo w pamięci. Nad organizacją i przebiegiem wycieczki czuwało doświadczone grono pedagogiczne p. Agnieszka Kwella, p. Lucyna Kufel oraz ks. Yury Strakh.
Jeżeli Twój wizerunek przypadkowo znalazł się na tych fotografiach, a nie wyraziłeś na to zgody, prosimy zgłoś to na adres: [email protected]