Zamknij

Jeśli nie ma Cię na szczycie w Google, dla typowego klienta nie istniejesz. Zmień to!

14:31, 10.08.2020 Aktualizacja: 14:32, 10.08.2020
Skomentuj

Konieczność zadbania o obecność w sieci wydaje się rzeczą oczywistą i żaden przedsiębiorca, któremu zależy na korzystnym wizerunku i dotarciu do możliwie licznych odbiorców, nie lekceważy zadania stworzenie efektownej witryny. Zwykle jednak na tym rzecz się kończy. Tymczasem to właśnie ona może być najskuteczniejszym narzędziem marketingowym! W tym celu wystarczy zadbać o jej pozycje w wyszukiwarce

 

Nie licz na cierpliwość internauty. Pozycjonuj swoją stronę!

 

Możliwość błyskawicznego dotarcia do informacji czy oferty ceniliśmy sobie zawsze – nie tylko dziś, gdy wiele spraw załatwić można sięgając po telefon. Badania śledzące zachowanie wzroku użytkowników sieci przeprowadzane już przed kilkunastu laty  ujawniły istnienie tzw. złotego trójkąta Google, a więc obszaru ekranu, na którym  najbardziej skupiamy uwagę. Obejmował on zasadniczo trzy pierwsze wyniki. Czy coś się od tamtego momentu zmieniło? I tak, i nie! Walka o zainteresowanie potencjalnego klienta nadal sprowadza się do wyścigu na szczyt.  Stań do niej!

Dziś, zwłaszcza wobec upowszechnienia się urządzeń mobilnych, zmieniły się nieco proporcje typowego ekranu, a w SERP, czyli stronie z rezultatami, tym organicznym towarzyszy wiele innych obiektów, zależnie od przedmiotu naszych poszukiwań (wyniki z mapy, grafiki itd.). Nierzadko więc wzrok użytkownika podążyć musi więc nieco niżej, nadal jednak istnieje po prostu przepaść pomiędzy popularnością kilku pierwszych i kolejnych. Jak więc zwracają uwagę specjaliści z firmy AFTERWEB,

Każdy przedsiębiorca chce, by jego firma znalazła się na szczycie wyszukiwarki Google. Powód jest prosty, uzyskanie najwyższych pozycji to gwarancja prężnego rozwoju każdego biznesu. Pozycjonowanie stron i Google Ads to obecnie najbardziej skuteczne sposoby na dotarcie do klienta. Wydając stosunkowo niewielką kwotę możemy osiągnąć duży zwrot w bardzo krótkim czasie. Internet to niesamowite źródło potencjalnych klientów. Dzięki wyszukiwarce każdy podmiot gospodarczy może rozwinąć biznesowe skrzydła i trafić ze swoimi usługami do potencjalnych odbiorców z całego kraju! Pozycjonowanie? Tylko skuteczne! Myśląc o inwestycji w pozycjonowanie strony internetowej warto stawiać na pewne rozwiązania dające długotrwały efekt. AFTERWEB Wrocław tworzy skuteczne kampanie, które prowadzą do uzyskania wysokich, stabilnych pozycji. Zatrudniając najlepszych specjalistów wypracowaliśmy model pozycjonowania, który gwarantuje wysokie pozycje bez narażania strony klienta na późniejszy szybki spadek.

źródło: https://afterweb.pl/

Wielka popularność wyszukiwarki Google, którą w naszym kraju posługują się niemal wszyscy internauci,  uczyniła z niej niezwykle użyteczne marketingowo narzędzie, oferujące dostęp do niemal wszystkich potencjalnych klientów. W sieci wszak nie tylko dokonujemy zakupów, ale i np. poszukujemy usług, z których skorzystamy bezpośrednio!  Dlatego zarówno reklamy Ads jak i zdobywanie wysokich miejsc w wynikach organicznych przynosi znakomite rezultaty. Pod jednym warunkiem – że zaangażujemy do tych zadań doświadczonych fachowców.

 

Zależy Ci na efektach? Znajdź jak najlepszych specjalistów SEM

 

Ogromna rola, jaką pełni w naszym codziennym życiu wyszukiwarka jest oczywista od lat, toteż wyścigi ku szczytom listy jej wyników trwają od bardzo dawna. W rezultacie musimy stawić czoła dwóm wyzwaniom.

Jednym jest oczywiście konkurencja. Im liczniejsza, tym zadanie jest oczywiście trudniejsze. Tymczasem zdobycie miejsca na pierwszej stronie wyników to w dłuższej perspektywie warunek skutecznej reklamy w sieci, jednak na dotarciu do niej poprzestać nie można! Jak już wspominaliśmy, jej postać uległa zmianom – organiczne rezultaty wyszukiwania znalazły się niżej, a przecież nie każdy użytkownik przewija ją do samego dołu. Zrób więc wszystko, aby wyprzedzić rywali w Google, a wyprzedzisz ich na rynku!

Drugim wyzwaniem są algorytmy wyszukiwarki, dziś dużo dokładniej niż dawniej badające sieciowe zasoby. Uczyniło to pozycjonowanie zadaniem trudniejszym i bardziej kosztownym – budowanie dobrych pozycji to dziś długofalowy proces. Jak wiec zwracają uwagę fachowcy z firmy AFTERWEB, tym bardziej istotne jest to, by służył on właściwej strategii – pamiętaj, że walczysz o klientów i zysk, a nie wysokie miejsca w same w sobie!  

Amatorom nie warto też powierzać obsługi kampanii Ads. Środowisko wyświetlania reklam jest szczególnie dynamiczne i wymaga stałej opieki specjalisty posiadającego potwierdzone certyfikatem od Google kompetencje. Wówczas mamy szansę uzyskać szybki efekt w postaci wzrostu sprzedaży przy tylko takich nakładach, jakie będą w danej sytuacji rzeczywiście konieczne. Przekonaj się sam!

(materiał partnera)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%