Zamknij

Twoja oferta nie cieszy się zadowalającym zainteresowaniem? Zmień to!

14:29, 18.07.2019 . Aktualizacja: 16:23, 05.03.2024
Skomentuj

Zdarzają się biznesy, które okazują się udane mimo minimalnych wydatków na reklamę, zwłaszcza, jeśli jakość dostarczanych wyrobów bądź usług okazuje się tak doskonała, że klienci sami chętnie polecają je kolejnym. Nie jest jednak rzadkością sytuacja wprost przeciwna – mimo kolejnych wykorzystywanych form promocji, sprzedaż nie rusza z miejsca, choć atrakcyjności oferty trudno cokolwiek zarzucić. Pieniądze na reklamę trzeba bowiem wydawać efektywnie. Wyszukiwarka Google daje w tym zakresie wspaniałe możliwości.

Promuj się tam, gdzie na pewno znajdziesz klientów. W internecie, rzecz jasna!

Ulice wielu naszych miast bardzo się w ostatnich dekadach zmieniły. Pod pewnymi względami na lepsze, wraz z szeregiem rewitalizacji i ogólną poprawą stanu zabudowy, pod innymi na gorsze – chaos reklamowy jest tym, co potrafi skutecznie oszpecić nawet najciekawsze architektonicznie rejony. Cóż jednak robić? – zapyta ktoś. Trzeba się reklamować wszędzie tam, gdzie przekaz ten może trafić do bardzo dużej liczby osób. Tak, aby znalazło się wśród nich jak najwięcej tych, dla których dana propozycja jest przeznaczona. Gdyby tylko istniał sposób na docieranie bezpośrednio do grup docelowych... Rzecz w tym, że istnieje on do wielu lat i nie oznacza to tylko korzystania ze ściśle fachowych, branżowych mediów. Potencjał, jaki kryje się w wyszukiwarce Google otwiera ogromne możliwości przed tymi, którzy zdecydowali się z niego skorzystać. Ci zaś, którzy jeszcze go nie dostrzegli, wyłącznie tracą. Czyż jest lepsza okazja do tego, by zaprezentować komuś daną ofertę niż moment, w którym wprowadza on ściśle dotyczące jej zapytanie? Potrzeba do tego jednak wsparcia dobrych fachowców.

Umiejętnie korzystaj z obecności w wyszukiwarce Google, a sprzedaż ruszy z kopyta

Pozycjonowanie stron nie jest dziedziną nową i zapewne każdy gdzieś zetknął się z takim terminem. Nierzadko okazywało się ono ostatnią, ale znakomicie skuteczną deską ratunku dla biznesów, które mogły już wydawać się stracone. Trzeba jednak przestrzec tych, którzy chcą po nią sięgnąć samodzielnie, a mają tylko podstawową wiedzę i tkwią w dawno nieaktualnych wyobrażeniach. Linki są bardzo ważne, lecz nie wystarczy sama duża ich liczba, zwłaszcza, jeśli nie są dostatecznie wartościowe – pozyskując takie możemy tylko sprawić, że pozycja naszej strony drastycznie spadnie, albo zostanie ona zbanowana. Bardzo istotna jest także praca wykonana nad samą witryną, jej kodem, strukturą, czy znajdującymi się na niej treściami. Wreszcie – pozycjonowanie jest procesem ciągłym, z jednej strony ze względu na fakt zmieniających się algorytmów Google, a z drugiej na to, że uzyskane miejsce na liście wyszukiwania nie jest przecież wieczne – konkurencja nie śpi.

Łatwa do znalezienia strona firmowa to w dłuższej perspektywie rzecz wprost nieodzowna. W krótkiej natomiast, znakomite rezultaty przynoszą reklamy w Google Ads, a więc te wyświetlane obok wyników organicznych. Jest to przede wszystkim rezultat możliwości ich bardzo precyzyjnego kierowania do poszczególnych grup odbiorców. Trzeba jedynie zadbać o to, by ich obsługą zajęli się kompetentni specjaliści, np. z agencji IN, wykonującej także pozycjonowanie. Najlepiej, jeśli korzystamy z jednego i drugiego – wynik jakości reklamy zależy wszak w dużej mierze od tego, jak przygotowana jest strona docelowa.

źródło: inpozycjonowanie.pl

(.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%