Zamknij
REKLAMA

Pierwszy kontakt z Chełmnem i mam go dość jako gość

11:32, 05.08.2018 | J.P
REKLAMA
Skomentuj

Pan "Kenaj" zgłosił naszej redakcji temat związany z nieprzyjemną sytuacją, która miała miejsce podczas jego pierwszego pobytu w naszym mieście. Jak pisze, w jednym z chełmińskich marketów Klienci bardzo długo czekają na obsługę...Przeczytajcie Państwo co się wydarzyło:

Przyjechałem do Chełmna, miasta zakochanych, było gorąco. Na ochłodę przy wjeździe do miasta w niemieckim markecie LIDL postanowiłem kupić lody. W samochodzie pasażer z psem - dużym z futrem bardzo grubym. Pomimo klimatyzacji gorąco. Zakup lodów i paru drobiazgów w sklepie /załączam rachunek/ trwał ok. 10 min. Do kasy stanąłem jako 4. Zostałem obsłużony po 30 minutach !!!!!!!!

W opinii Czytelnika "e-chelmno" taka obsługa to skandal.

W samochodzie pies mdleje. Trzeba było wyjść z nim na zewnątrz. Pasażer wściekły, a ja stoję, stoję i czekam. Kasjerka ciągle się myli, jakieś ciągłe interwencje kierowniczki kas, wyjaśnienia, protokoły z podpisami klienta, kilkakrotne próby zapłaty kartą, a czas leci. Będąc blisko kasjerki nie odważyłem się iść do innej kasy, zresztą na koniec dłuższej kolejki.

Niezadowoleni byli w tym dniu również inni Klienci:

Facet z boku mówi: "Toć to Niemcy, jaka płaca taka praca." Personel dwoi się i troi w pocie czoła. Butny Niemiec /właściciel/ jak zwykle Polaków traktuje niewolniczo. Klient przychodzi ufny, a wychodzi wściekle zdegustowany. Praktyka podstępna tego sklepu to jest psychiczne oszustwo, bowiem inaczej jak w sieci handlu ceny są podawane nad towarem, zamiast pod towarem - co wprowadza w błąd kupującego. Rozczarowanie dopiero przy kasie. Sprytne to i nieładne. To nie ma nic wspólnego z kulturą handlu. Wstyd Niemcy! Na koniec pani z kasy musiała iść wymienić moje lody, bo się roztopiły czekając w kolejce pół godziny. Tam moja noga już nie postanie. Nie dziękuję za obsługę.- twierdzi nerwowo 

Czekamy na Wasze zgłoszenia i opinie.

(J.P)
REKLAMA
REKLAMA

Komentarze (6)

AnastazjaAnastazja

12 2

I oby takich idiotów było jak najmniej w Chelmnie. Pracownicy to nie są roboty drogi Panie i maja się prawo pomylić. Niech Pan idzie do biedronki tak Pan sobie postoi nawet z 40 min. I nie uwierzę w to że Pan stał 30 min. Są juz komentarze na fb ze był Pan arogancki i wredny w stosunku do kasjerki. Także żegnamy Pana i nie zapraszamy do Chełmna. 12:51, 05.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Nowy 33Nowy 33

6 0

Szkoda ze ten pan tak pokrzywdzony niedodal że była awaria kasy, i wszyscy robili z obsługi co mogli, po 2 jak wszędzie są kolejki jak się nie chce stać w nich to się nie chodzi na zakupy wiele razy byłem świadkiem jak klienci podchodzą i już krzyczą by kasę otwierać zero kultury osobistej.. 20:32, 05.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


onaona

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


kerlkerl

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Nona99Nona99

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


REKLAMA
© e-chelmno.pl | Prawa zastrzeżone